Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under januari 2012

Av marlene - 12 januari 2012 00:56

Den här snyggingen fyller 19 idag! Så jääävla snygg. Grattis finis!  

Av marlene - 12 januari 2012 00:23

Everytime I hear this song I think of you..

Av marlene - 10 januari 2012 11:00

Godmorgon! Vaknade av att jag fick ett samtal av järfälla kommun. Ska dit när jag kommit hem från Thailand och prata om jobb på dagis typ. Har bara sovit fem timmar, men är inte så värst trött längre vilket är bra! Sju dagar kvar tills vi åker och åtta dagar kvar tills vi är i värmen. Jag längtar så galet mkt! Vill bara bort ifrån det kalla vädret!


haha, japp. Fuck Sverige!  

Av marlene - 9 januari 2012 00:01

Ska snart lägga mig framför en film, sen sova. I fredags övningskörde jag för första gången på typ tre månader? Kändes faktiskt jättebra, trodde det skulle gå skit dåligt, men det gick väldigt bra. Var tänkt att jag skulle övningsköra idag oxå, men har sovit typ hela dagen. I går var jag på fest i bredäng hos Nicole med Ellen, Louise, Maria, Tracy, Therese och annat folk. Var as kul och vi dansade heeeela natten. Kom hem fyra eller ngt och somna direkt, så ja därför sov jag hela dagen.. hehe. 9 dagar kvar till Thailand!!! Jätteglaaaad! Aja, nu ska jag kolla film. PUSS

Av marlene - 8 januari 2012 23:49

You were everything, everything that I wanted

We were meant to be, supposed to be

But we lost it

All of our memories, so close to me

Just fade away

Av marlene - 7 januari 2012 14:01

  Fixat till den nu, det är såååhär jag vill ha den! Fast lite större text bara. 


Ska snart dra till simhallen med syrran för att sola och träna lite. Måste bygga på brännan och träna inför Thailand. Tio dagar kvar nu! 

Av marlene - 6 januari 2012 21:14


Kanske blir en sånhär tattoo i Thailand. Har velat ha där skit länge, men bara inte vetat vad de ska stå. Har haft massa funderingar. Men jag är nog säker nu iaf. För lixom "always forgive but never forget, learn from mistakes but never regret". Så sant! Kanske inte blir den stilen eller så, ska pröva mig fram och testa olika font texter och så innan jag bestämt mig helt  

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards