Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under januari 2012

Av marlene - 4 januari 2012 20:42

Tja! Igår drog jag och Ellen först till kista för hon skulle byta en tröja. Sen drog vi till stan och mötte upp Therese och Nicole och så drog vi till vapiano och åt där. Helt sjukt hur mkt folk det var. Det var alldeles fullt när vi kom dit vid sju, så då fick vi vänta en timme eller mer på maten. Gott var det iaf! Därefter drog jag hem och så kom Linus hit. Imorgon drar han tillbaks till USA, fett najs för honom! Anyway, har bara legat hemma idag kollat på paradise hotel. Och nu ligger jag och kollar på the voice sverige. Ellen och dom ville att jag skulle hänga me dom ut ikväll, men pallar inte de. Blir fest i helgen istället (y) pööss

Av marlene - 2 januari 2012 18:47


LISTA OM ÅRET 2011
Hur har året varit för dig?

Det har varit ett speciellt år
Bättre än förra året? 

Nja, det är både ja och nej
Har du träffat några nya vänner? 

Ja, det har jag
Någonting du aldrig kommer glömma? 

Haha, ja såklart det finns
Har du flyttat? 

Nej 
Har du hittat en ny låt som du älskar? 
Japp!
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

Ja det har jag gjort
Höll du några av dina nyårslöften? 

Haha nej..
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, för det har hänt så mkt under det här året!
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? 
Jag var ute på krogen med några vänner

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Klart det finns


VÄNSKAP 
Har du träffat nya vänner? 
Jadå
Har du förlorat en vän? 
Nope
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? 
Ja faktiskt, har fått tillbaka kontakten med flera gamla vänner
Har du gått bakom ryggen på en vän? 
Nej
Har du ljugit för en bästavän? 
Nej
Har du haft en relation med en vän?
Nej
Har du många tjejkompisar? 
Har dom jag behöver

PERSONLIGT 
Har du gjort någonting du ångrar? 
Haha, jaa flera gånger
Har du skämt ut dig? 
Har väl hänt
Har du gjort något dumt mot en vän? 
Skulle inte tro det
Har en vän gjort något dumt mot dig? 
Nope
Vilken kändis var du mest sugen på? 
Nick Jonas och Zayn Malik
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Skulle inte sitta fel med fler killar som vet hur man ska behandla tjejer
Största misstaget? 
Att jag lät mig själv lita på en person som lovade att alltid finnas men som sen högg mig rakt i hjärtat och försvann
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, har både varit sjuk och skadat mig, om det nu räknas när man ramlar och får tusen blåmärken på benen utomlands..
Bästa köpet? 
Klänning!
Vad spenderade du mest pengar på? 

Hm, typ kläder?
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
När han hörde av sig och ville träffas igen
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? 
Typ vanlig. Jag är inte sån som använder starka färger eller sånt som sticker ut
De bästa nya människorna du träffade? 
När jag och mina tjejkompisar var på Rhodos lärde vi känna ett gäng ursköna göteborgare, vi ska bila ner dit i vår och hälsa på dom faktiskt!

KÄRLEK 
Hur har din kärlek varit 2011? 

Haha.. största skämtet. Han kunde inte ens hålla det han lovat
Har du strulat med någon? 

Haha, ja
Har du varit kär? 

Tyvärr
Har du sagt jag älskar dig till någon? 

Så dum som man är så ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? 

Ja, men det var väl bara en lögn
Har du haft ett hemligt förhållande? 
Nja, inte hemligt direkt och inte heller offentligt 
Pussade du mer än 10 personer under året? 

Haha, håller inte räkningen men det har jag förmodligen gjort!

SORG&HÄMD 
Har någon i din närhet begått självmord? 

Inte i min närhet, men mina vänners
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? 
Nej
Har du varit i slagsmål? 
Nej



Av marlene - 2 januari 2012 18:23



2012
Gott nytt fucking år!
Det känns inte som det är ett nytt år och det känns verkligen inte som att det är januari, but it is! Min nyår spenderade jag i sollentuna hos Erik med lite folk. Va faktiskt kul och på tolvslaget var vi ute och smällde raketer. Skit najs! Ellen kom även dit, fast runt två och festade med oss. Sen när vi väl skulle hem märkte vi att det inte gick någon buss förrän klockan sex?! Höhöh, och försökte få tag på taxi, men gick ju inge vidare. Aja, kom hem tillslut iaf! 


Vaknade halv tre och var som en zombie. Låg bara och kollade på tv, sen kom Linus och hans family och hämta mig, sen drog vi till honom och chillade där. Ska kanske träffa honom ikväll oxå, för han åker ju till USA på torsdag  så kmr inte få träffa honom förrän i maj igen, då han kmr hem.. ska sluta deppa och vara glad istället, ska ju lixom till Thailand den 17e januari, är såååå glad för det! Längtar som en fucking-jag-vet-inte-vad!  





Av marlene - 2 januari 2012 15:15

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yep.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hehe nej!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Malta och Rhodos.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Oja.. om de gick skulle jag vilja ta studenten igen och få träffa alla klasskompisar!

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 1 oktober och 24 december..

8. Vad var din största framgång 2011? Jag tog studenten! Världens bästa dag i mitt liv.

9. Största misstaget? Ja, det hände en grej.. men de går inte att få de ogjort direkt. Men jag ångrar det iaf.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Yep de har jag.

11. Bästa köpet? En klänning från nelly.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och skor typ.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min familj och mina vänner!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Fest hos Mange, Loca people, What makes you beautiful och massa fler!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! 

16. Vad önskar du att du gjort mer? Sökt jobb i tid..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget.

18. Hur tillbringade du julen? Hos farmor och farfar.

19. Blev du kär i år? Yes.

20. Favoritprogram på TV? Gossip girl, big brother, glee, pretty little liars, the lying game

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej. 

22. Bästa boken du läste i år? A stolen life

23. Största musikaliska upptäckten? Inte hittat ngn?!

24. Något du önskade dig och fick? Japp.

25. Något du önskade dig men inte fick? Nope, fick det jag ville ha.

26. Årets bästa film? Fast five och stupid crazy love.

 27. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jag drog ut med några vänner.

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det väl, men tkr att de ändå blev ett bra år. 
30. Vad fick dig att må bra? Min familj och vännerna!

31. Vilken kändis var du mest sugen på? Hm.. Mest Nick Jonas, men även Zayn Malik från 1D! 

32. Vem saknade du? En gammal killkompis..

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards