Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av marlene - 2 februari 2012 20:24

Grov ångest. Vill inte vara här i Sverige längre. Kom hem igår runt fem och vill redan tillbaks. Det är fucking is kallt. Från att kunna vara ute på natten med bara shorts och linne till att ha vinterjacka, mössa, halsduk, vantar och aa allt möjligt bara för att hålla sig varm! Åh jag orkar inte! 


Jag har iallafall haft två underbara veckor på Koh Lanta, my second home   vädret kunde man ju inte klaga på direkt, förutom att vissa dagar var det molnigt och då regnade det på natten. Men gick ändå att sola och man fick färg ändå?! Trodde inte jag att man skulle få.. haha! Under sista veckan var jag och syrran med Nicolina (en tjej som gick i min klass när vi bodde där nere), och så va vi med hennes pojkvän Tommie och hennes lillebror Lucas några gånger. Jättekul att se henne igen, och min föräldrar kom bra överens med hennes föräldrar. De hade träffats på en kryssning förra året, så ah de va ju kul de. Kmr lägga in bilder sen när jag lagt över dom på datan. Är fortfarande helt död. Träffade iallafall Frida idag, vi drog till ikea bara och fikade. Imorgon blir det bio, vi ska se the girl with the dragon tattoo. Nu blir det läggdags! Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards