Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av marlene - 24 februari 2012 07:28

Godmorgooon! Fy vad trött jag är! När jag hörde väckarklockan imorse hade jag bara lust att slänga mobilen i väggen.. hehe. Men är uppe iaf, tur det. Ska alldeles strax åka till jobbet, får skjuts dit, så egentligen behövde jag inte alls gå upp klockan 6. Menmen.. vad ska man göra åt saken nu lixom? Igår tänkte jag egentligen inte jobba för att jag mådde skit, hade ont i halsen, va förkyld och ont i huvudet. But I went anyway. Duktig cheeeyy.. japp! Mår mkt bättre idag, nu är det bara förkylningen kvar. Jobbigt när man pratar som jag-vet-inte-vad. Tur att jag slutar två idag då! Vettefan vad jag ska hitta på ikväll. Antingen drar jag med Lucas på hans kompis fest, dock kommer de kännas awkward då jag aldrig träffat någon utav hans vänner.. eller så drar jag ut med Sandra och Beck. För Sandra drar till åre över hela sportlovet, så kommer inte träffa henne på ett tag! Får se vad som händer helt enkelt 


 
 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards