Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av marlene - 12 februari 2012 22:20

I fredags var vi några hos Sandra. Vi drack, spela spel, lyssna på musik och prata. Väldigt trevligt. Kom hem typ fyra och somnade direkt. Sov dock inte alls länge. Vaknade redan vid 9-10 tiden och var skit pigg? Aja, drog till tullinge runt ett. Tar ju typ en timme dit så kom dit två, och så kom Lucas och mötte mig. Sen fick vi skjuts hem till honom av Nicolinas pojkvän Tommie och Nicolina. Dom kom ju hem från Thailand i fredags så dom va väldigt bruna, dom va där i en månad, så inte så konstigt! Men resten av deras familj är kvar i Thailand. Så de är bara dom två hemma nu. Skönt ändå, att ha ett stort hus för sig själva. Anyway, jag och Lucas låg och kolla film typ hela kvällen. Lagade mat, sen blev det en film som kom på tv, she's the man. Vi somnade tidigt och vaknade tidigt. Har inte gjort ngt speciellt idag. Bara legat hemma hos honom och lyssnat på musik och kollat tv. Men nu är jag hemma iallafall, eller jag kom hem runt åtta. Nu ligger jag och kollar beck. Ska sova efter den! Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards