Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av marlene - 4 juli 2013 23:51

Tjohejj.. Är inte direkt på topp. I lördags var jag med Malin. Vi drog hem till Vicky och drack lite. Sen drog vi till mp. Det var sjukt kul där och man träffade som vanligt massa sköna människor! Sen blev det kaos. Det vart bråk på dansgolvet så att polisen kom. Sen slog Vicky sig i huvudet och fick åka till danderyds sjukhus. Jag och Malin drog runt halv tre och stog då vid taxi bilarna med tre andra vänner. Jag kollade min mobil för att svara på sms. Sen la jag tillbaks den i fickan. Helt plötsligt knuffar någon till mig. Jag ska då ta upp min mobil igen, men märker att den inte finns där. Nej, då har någon jävla idiot tagit den. Var så jävla arg och ledsen hela natten. Pratade med polisen som anmälde den stulen, sen ringde vi till tele2 för att spärra mitt nr. Fyfan. Fucking idioter det finns alltså. Har ingen mobil så känner mig typ helt naken. Hade fan allting på mobilen. Nummer, sms, bilder, filmer, anteckningar.. aja, ska inte deppa här längre.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards