Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av marlene - 27 juli 2013 23:08

Hey! Gårdagen kändes som en kväll utomlands. Så otroligt varmt och lökigt det var! Men jag klagar inte. Det var helt underbart! Mötte upp Malin efter hon slutat och så drog vi hem till henne och förade lite innan vi drog till friday's vid tio tiden. Träffade på Vicky och hennes kompis där, och även Linda och Sandra. Vi drack lite, fast sen drog Malin, Vicky och hennes kompis hem medan jag, Sandra och Linda stannade och drack lite mer innan vi drog till nattklubb victoria. Sjukt kul att träffa killarna som vi lärde känna på Gotland igen. Dom hade typ event där igår eller ngt? Aja, men kul var det iaf. Kom hem halv tre kanske, eller ngt och har inte gjort så mkt idag. Jag och Malin skulle ha firat Vicky idag. Men hon var helt död från igår och jag känner inte henne så bra så kunde inte ha dragit dit själv direkt ;p så det blev en hemmakväll för mig! Ska nog ta och kolla film, frågan är bara vilken man ska ta och se :)

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards