Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av marlene - 14 juli 2013 21:37

Hey! Såg precis fast & furious 6. Haha, seg jag är. Den har lixom vart ute på bio ett bra tag nu, man kan väl tillochmed köpa den nu? Anyway, älskar alla dom där filmerna. Fyfan vad dom är bra. Längtar tills sjunde filmen kmr ut!! Nu ligger jag här i sängen iallafall och lyssnar på musik och funderar lite på vad jag ska packa för kläder, skor osv.  

Av marlene - 14 juli 2013 18:49

Alltså åh, vilken bra och fin låt hon gjort om Justin och hennes förhållande. Röstmeddelandet i början sägs även vara Justin Biebers röst, och att det är ett äkta meddelande hon har fått av honom. But who knows?

#selenagomez #justinbieber #LoveWillRemember

Av marlene - 14 juli 2013 18:00

                ÅH, kom tillbaks till Sverige :'( #justinbieber #believetour2013

Av marlene - 14 juli 2013 17:44

Tjaa! Idag har jag bara varit hemma och slappat. Somnade typ vid tre inatt men ändå vaknade jag halv nio imorse? Var hur trött som helst men kunde inte somna om.. så har legat och kollat tv/film/serie hela dageeen. Kmr nog somna tidigt ikväll iallafall. Imorgon måste jag börja packa lite som jag ska ta med till Sandra, för jag och Beck ska sova hos henne på tisdag då vi åker onsdag morgon. Sen blir det även lite party imorgon! Åh, är så taggad på Gotland just nu! Bara tre dagar kvar.

#stockholmsveckan #party #countdown

Av marlene - 14 juli 2013 01:14

Hey! Igår mötte jag först upp Sandra och sen drog vi till Robin där som va typ fem killar och drack och spelade kubb. Senare satte vi oss på hans balkong och snacka/drack. När klockan närmade sig tolv drog alla därifrån men jag, Sandra, Robin och Stoffe rörde oss in mot stan. Vi alla skulle dra till pure var det tänkt men slutade med att vi mötte upp Patrik och då drog Robin och Stoffe till pure medan vi drog till friday's och tog några drinkar innan Patriks kompis Alex kom och skjutsade hem oss. Fyfan vad skönt det var med skjuts hem! Jag och Sandra deckade direeeeekt. Idag låg vi ute ett tag innan vi drog in till stan och mötte upp Beck som äntligen är hemma från Kreta! Vi satte oss på fresco och tog en varsin sallad. Mums! Sandra började jobba 17:45 så då gick jag och Beck med henne dit och satt där och drack lite. Kom vid typ nio och nu ligger jag och kollar film. Pussss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards