Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 28 september 2013

Av marlene - 28 september 2013 21:03

Hey! Igår drog vi som sagt till mp och fy helvete vad mycket folk det var! Men det var så jävla kul! Killarna från De vet du kom dit runt tolv kanske och uppträdde. Jag och några andra stog längst fram och folk knuffades hela tiden så våra ben är helt blåslagna idag. Fyfan inte skönt alls. Gör skit ont! Drog runt halv tre och somnade väl kanske vid halv fyra. Vakna halv åtta och satte mig vid datan för att jag ville köa till One Direction biljetterna. Trodde först att jag inte skulle få några, but I did. Så nästa år den 13 Juni får jag, syrran och Sofia se våra babes! Hur bra? Ville ha sektion röd eller blå, men dom var slutsålda. Så vi köpte grön, vilket också är parkett så det är super bra! Dock såg jag sen att dom skulle ha en till konsert den 14e Juni. Så jag gick in på ticnet bara för att kolla ifall det fanns biljetter kvar till sektion röd eller blå. Och då fanns det såklart! Fan vilken ångest. Men hur skulle man kunna veta att dom skulle ha en extra konsert.. Aja, är glad över att jag ens fick biljetter så att jag får se dom igen! Nu ska jag kolla film. Kommer somna snart, är sjukt trött. Så natti <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards