Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 30 september 2013

Av marlene - 30 september 2013 19:35

2 - En person som betyder mycket för mig.

 

Min syster. Förut umgicks vi aldrig och pratade typ knappt om någonting "personligt" med varandra heller. Men nu när hon är 18 så har vi kommit varandra mycket närmare. Vi går ut tillsammans och kan prata om allt nu för tiden. Jag minns förut när jag alltid såg på filmer hur systrar satt i varandras sängar och pratade ut om allting. Då önskade jag att jag också kunde göra så med min syster, vilket jag nu kan. Hon betyder så mycket för mig.



Hey sister, know the water's sweet but blood is thicker. Oh, if the sky comes falling down, for you, there's nothing in this world I wouldn't do.

Av marlene - 30 september 2013 12:44

Hey! Såg två jättebra filmer igår. Den första heter Assault on Wall Street och handlar om en kille som förlorar allt, pengar, jobb, fru. Rekommenderar den verkligen om man nu gillar action/thriller/drama. Andra filmen heter Stuck in love och det är väl drama och romantik. Den var så himla söt och bra!

Hursomhelst så somnade jag redan vid tio igår för skulle upp halv sex idag. Så ca åtta timmars sömn fick jag och det var behövligt. Idag är de 7:30-16. Imorgon jobbar jag på en skola nära mig (yeey) och jobbar 8-16:30. Alltså fattar ni att det redan är oktober imorgon? Omg. Åren ba flyger förbi :'( ogilla starkt! Bjuder på lite bilder från i helgen. Ciao<3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards