Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under april 2014

Av marlene - 14 april 2014 21:31

Ligger i sängen och lyssnar på musik. Tänkte kolla lite tv snart. Har haft jätte ont i huvudet typ hela dagen. Men sen försvann det när jag kom hem. Fast nu har det kommit tillbaks igen (?) + att jag är jätte trött också.. awzhuuum. Eller inte. Aja kmr väl somna medan jag tittar tv. Hursomhelst så känner jag att jag kmr att bli fattig snart. Vill ha ett par air max skor, dom är ju för snygga och verkar sjukt sköna. Och jag behöver ju ett par sköna skor som man kan ha på jobbet. Sen så måste jag köpa ett par nya vita converse, mina är smutsiga och ser typ beiga ut eller ngt. Vill även ha ett par ljusblåa eller lila också! Måste även köpa ett par solglasögon från ray ban. Jaa så ser väl min wish lista ut just nu iallafall.


Bjussar på lite gamla bilder i brist på annat..         

Av marlene - 14 april 2014 09:28

Hey! Vakna vid nio redan då dom håller på att fixa taket hos grannarna. Så man hör hur de bankar.. Annars hade jag inte behövt gå upp förrän vid tio typ eftersom jag börjar elva idag. Hur skönt är inte det? Lång sovmorgon. I like it! Men även fast det är påsklov och måndag så är det jag som stänger. Klagar dock inte, vädret är ju helt amazing! Sen så man ju ledig på fredag då det är röd dag och även på måndag. Så det blir långhelg för mig sen! Nu ska jag väl chilla lite innan jag börjar fixa mig. Puss

it's a blue blue sky

Av marlene - 13 april 2014 22:19

Hey you! Idag vakna jag vid tio tiden typ. Kollade lite glee. Ovanligt va? Sen fixade jag mig och åkte till medis där jag mötte upp Sandra och Beck. Vi satt och fika lite och prata om allt möjligt innan vi begav oss mot hm där vi gick runt i säkert en timme och kollade kläder. Jag köpte ingenting men både Sandra och Beck fick med sig lite kläder. Vid fyra åkte jag till Ellen där vi kollade lite angående studera utomlands. Vi var ju inne på att plugga italienska i Italien för ca två år sen, men det blev aldrig av. Minns inte riktigt vad det berodde på eller varför vi aldrig åkte dit. Tror det hade med pengar att göra. Aja, men nu har vi iallafall kollat lite mer om det och ska kolla ännu mer angående det. Vi båda är ju trötta på Sverige och det vore ju sjukt kul att åka till Italien och plugga italienska + något mer kanske.


Hon visade mig även ett nytt pojkband, Rixton, heter dom. Dom hade tydligen varit i Gävle och uppträtt. Så hon hade ett par bilder på sig själv med killarna. Låten hon visade mig som dom gjort var faktiskt sjukt bra! Ni kanske hört den förut då den tydligen spelats på radion flertal gånger. Sjukt att jag aldrig hört den innan, haha!

Av marlene - 13 april 2014 11:23

Godmorgon. Söndag idag då, vilket betyder jobb imorgon. Jag har tagit det lugnt denna helg faktiskt. I fredags drog jag och syster till Jossan och sjöng singstar med henne och Karin. Super kul haha! Sen såg vi skräckfilm. Så hemvägen hade jag och Vanne skit kul när vi skrämde Jossan med lite snapchat videos. I lördags var jag förvånansvärt trött hela dagen. Låg ute i solen lite och kollade glee bara. Vi grillade till middag och såg två bra filmer, den ena var en dansk film som heter the keeper of lost causes och sen såg vi även life of PI. Båda var väldigt bra faktiskt!

På kvällen spelade jag, Vanne och Andreas spelet risk, dock gick det inte alls bra för alla vi tre hade glömt hur man spela och det hjälptes knappt med instruktionerna så vi gav upp det där och spelade monopol istället. Och jag vann, wehåå! Klockan var typ ett när vi var klara med det så då kollade vi film. Vi såg en som heter train och den va både skum och äcklig. Tycker inte att den va bra alls. Typ en riktig B-film. Så rekommenderar inte den.

Idag ska jag träffa Sandra och Beck. Därefter ska jag träffa Ellen som flyttat tillbaks till Sthlm! Ska bli kul för har inte träffat henne på över en månad nu. Puuuss

Av marlene - 10 april 2014 07:28

Thursday is here! Som vanligt går veckorna fort. Nästa vecka är det påsklov! Najsnajs. Nästa lördag fyller syrran år, så vi lär väl fira henne då. Och idaaaag är solen framme igen! Det har ju varit grått, trist och regnigt hela veckan.. Så ÄNTLIGEN tittar solen fram. Hoppas den är här för att stanna också! Man blir ju så trött och seg utav regn. Igår när jag kom hem kollade jag på glee så nu är jag på femte säsongen (!!)!

Av marlene - 5 april 2014 15:21

Hey yooou! Ligger i sängen och kollar lite glee avsnitt. Är på säsong fyra nu, wehåå! Så himla bra serie alltså. Jag älskar ju musik och dom är så himla grymma helt enkelt! Igår vart det väldigt sent. Tror jag somna runt fyra eller ngt. Vi körde singstar all night long typ. Jag, mamma, pappa och Andreas var i lag mot Vanne, Jossan, Michelle och Linnéa. Det var hur kul som helst! Vaknade redan vid halv tio och gick och satte mig ute i solen. Satt ute ett tag innan jag gick in och duscha, sen la jag mig i sängen och nu kollar jag glee. Hehe! Ikväll ska vi grilla pizza. Det är sjukt gott! Sen kanske det blir utgång ikväll. PUSS

Av marlene - 4 april 2014 11:30

Hey! Vädret igår var ju ingenting att hurra för direkt. Kallt, molnigt och blåsigt.. Men idag är solen här och det är så himla härligt! Himlen är alldeles blå. Hur underbart är inte det? Idag är det även min tidiga fredag så jag slutar redan vid tre! Då ska jag gå hem till päronen och spendera min kväll där medans Sandra ska ut ikväll på party! Det blir nog party för min del imorgon istället och för Sandra, hehe. Om 16 dagar fyller min lillasyster 19 år. Vad fan ska man köpaaaaa?! Hon vill bara ha massa dyra grejer haha.

Mitt lilla hjärta igår på simskolan!

Älska vädret!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards