Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under april 2014

Av marlene - 3 april 2014 06:46

Godmorgon! Ligger i soffan och chillar lite nu innan jag ska börja bege mig mot tunnelbanan. Ser ut som det kmr att bli sjukt fint väder idag! Solen tittar nämligen fram idag igen! Hoppas det är varmare idag då än vad det var igår. Jobbar 8-16:30, men det är väl chill. Ska följa med tvåorna till simhallen och hjälpa dom där. Så dagen kmr gå rätt fort. Eftersom Sandra jobbar dag så ska vi fixa middag sen!

L åker till Malta idag med några av hans polare och kmr hem på söndag igen :( så jag får väl passa på att gå ut och festa nu då, hehe!

Av marlene - 2 april 2014 11:48

Hey! 2:a april idag då! Blev ni lurade igår? Barnen försökte luras hela tiden med massa små grejer typ som: "titta! En gris utanför fönstret". Inte något trovärdigt direkt. Anyway, gick hem till päronen igår och va där, kollade lite plugg utomlands. Tror jag skulle vilja plugga turism faktiskt. Det verkar kul. Ska bara bli helt säker först innan jag söker in vilket jag ändå måste göra snart. Jag kmr även flytta hem till Viksjö igen i maj. Måste spara pengar så att jag ens kmr iväg! Lite tråkigt att flytta hem igen efter bara bott i lägenheten i tre månader, men man måste ju göra det man vill såklart. Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards