Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 6 december 2014

Av marlene - 6 december 2014 19:57

Tja! Idag har jag typ inte gjort ett skit haha. Eller jo, åkte till netonnet för att kolla ifall dom hade en dolce gusto maskin jag vill ha, men dom hade bara i vit :( så åkte till webbhallen och där hade dom en i svart!! Så nöjd. Fick den för ett väldigt bra pris också! 


Ikväll blir det ännu en chill kväll. Min baby är i Paris och kollar fotboll med sin far och dom kommer hem imorgon kväll. Så får träffa honom i veckan nångång! Imorgon är det även andra advent och nästa helg är det Lucia! Wow alltså. Snart julafton liksom, haha. Anyway, har precis sett på the maze runner och den var mycket bättre än vad jag hade trott, så det var ju bra! 

Av marlene - 6 december 2014 10:43

Godmorgon! Somnade efter idol extra igår vilket resulterade i att jag gick upp klockan åtta imorse. Lisa Ajax vann, vilket hon var värd. För hon är så jäkla grym! Visste ni att hon bor här i Viksjö btw? Dock har jag aldrig stött på henne. 


Eftersom jag vakna tidigt så kollar jag ikapp blacklist avsnitt, tror jag har två kvar nu bara! Sen måste jag även titta senaste vampire diaries avsnittet. Så spääääännande! Juste! Nu är flygbiljetterna till Thailand äntligen fixade (I know, segt. Men vi ville ha dom billigaste) och vi åker den 28 Januari och kommer hem i mitten av Mars, I think. Kommer att bli grymt. Jag åker med Lucas och hans lillebror Clarence :) 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards