Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 14 december 2014

Av marlene - 14 december 2014 22:06

Heeyy! I fredags drog vi som sagt till mp. Rätt så mkt folk där så det var kul! Var där enda till stängning och sen stog vi typ utanför mp en timme och leta efter Jossans australienska kusin och hans vän. Tog ett tag men tillslut kom vi därifrån iallafall! Tror jag, Vanne och Andreas kom hem halv fem. Decka direkt! Sov dock inte alls så många timmar. Vakna vid nio redan och gick ner för att kolla på tv. Chillade i soffan hela dagen tills jag var tvungen att ta bussen till jakan för att sen åka mot gärdet. Mötte L där och så fick vi stå och vänta på båten som va försenad eller ngt -.- skit segt! Men kom iväg sen iaf. Både han och jag var helt döda och sega. Så vi gick bara runt lite, sen en sväng in på taxfreen och sen till hytten. Där vi kollade på star wars (haha!) låg och myste och bara prata innan vi båda decka. Så trötta.. Har iaf haft en sjukt mysig kväll och dag med min älskling även fast det inte blev som planerat. Trodde inte vi skulle må så dåligt och vara så trötta. Menmen! Nästa gång får bli bättre helt enkelt. Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig i sängen. Jobb 7:30-16 imorn. Puuss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards