Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av marlene - 2 augusti 2014 20:39

Heeejsan! Igår blev det så att jag hängde med Vanne och Andreas till Jossan. Det var en redan lite folk där som drack. Vi satt iallafall på hennes altan och ringen vi satt i blev bara större och längre ju mer folk som kom, men det var kul! Tillslut rörde vi oss inåt eftersom det blev lite kyligt ute. Killarna skulle twerka för oss, och det såg så jävla kul ut! Tror vi drog därifrån runt två tiden och somnade vid fyra. 


Idag har vi varit på stranden i Österskär. Men fyfan va mycket getingar det var där. Dom kom hela tiden och satte sig på en utan att ens göra något (tur det). Men man blir ju fan ändå nojig. Min moster blev stucken när hon skulle äta sin mat. Usch för getingar alltså! Vi stannade inte där så länge heller, utan drog vid halv fyra. Jag och mamma åkte till simhallen där jag gymmade i 1,5 timme och mamma simma. Det var jobbigt men otroligt skönt nu efteråt. Nu kmr jag sova gott! 


Nu blir det film. PUSS


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards