Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av marlene - 27 augusti 2014 20:41

Hey yaa! Igår landade vi i ett regnigt och kallt Sverige. Ville bara vända och åka tillbaks igen. Har hursomhelst haft två underbara veckor i Turkiet med älskling, syster och Andreas. Vi var i Alanya och bodde på ett all inclusive hotell vilket var najs! Dock tröttnade man såklart på maten då det var ungefär samma varje dag, så vi åt ute några kvällar. Det vi gjorde om dagarna var ju att antingen vara på stranden eller slappa vid poolen. Nackdelen med stranden var att sanden var kok het. Det gick inte att gå barfota där utan man var tvungen att springa ner till vattnet. Fördelen var ju att man blir brunare där! För det mesta blev det faktiskt så att vi valde att stanna vid poolen då det var skönare, sen fick vi ju dricka och äta gratis vilket var ett plus! På min födelsedag bjöd Lucas mig på middag på en mysig restaurang. Maten där var helt gudomlig, vilket slutade med att vi åt där ytterligare två gånger till innan vi åkte hem till Sverige, hehe! Tillbaks till my birthday då, efter middagen mötte vi upp Vanne och Andreas och satte oss ute på hotellet och drack innan vi gick in till centrum för att festa på havana club. Eftersom vi kom dit efter tolvslaget så fyllde Andreas år, så vi firade både han och mig den kvällen. Det var en väldigt lyckad kväll. Mådde som man förtjäna dagen efter och därför blev det chill vid poolen all day long. Dessa två veckor gick alldeles för fort. Bilder får komma en annan gång! Nu blir detta inlägg väldigt långt känner jag, så avslutar med att säga att jag nu blivit sjuk vilket suger. Tror det beror på temperatur skillnaden. Men det går nog över snart! Nu ska jag kolla på idol. Pusss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards