Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av marlene - 10 augusti 2014 15:58

Igår gick vi upp tidigt för att åka och handla allt. Alltså vilken jävla dag det var! Det var sjukt varmt ute och äckligt lökigt. Men vi lyckades iallafall med bakningen (thumbs up). Vi gjorde muffins med rosa frosting, och dom vart faktiskt bra och goda. Sen gjorde vi även cake pops. Visste knappt var det var innan, haha. Och även dom vart goda! Beck blev hur glad som helst och vart överraskad för hon hade inte alls väntat sig en babyshower. Så det var jätte kul! Vi satt och prata om allt och ingenting i timmar. Hur mysigt som helst! Alla drog runt tolv tiden och då gick jag och Sandra och la oss. Eller vi tittade på film. 


Ikväll ska jag inte göra ngt speciellt. Måste packa bara. Åker om två dagar (!!!!) äntligen! Imorgon ska jag till Kallhäll för att göra ögonfransförlängning. Kände att det vore skönt nu när jag ska utomlands, så slipper jag ta med mascara. Hur skönt som helst. Vi åker tidigt på Tisdag morgon, tror vi måste åka hemifrån vid halv fyra på morgonen. Så blir att lägga sig super tidigt imorgon kväll. 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards