Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under februari 2015

Av marlene - 10 februari 2015 13:30

Tjenis! Imorse tog jag och Lucas en promenad på stranden. Så najs! Annars har vi bara slappat här hemma. Eller ah legat vid poolen och solat. Vid tre åkte jag och Lucas för att käka sen frukost/lunch och nu ska vi käka hämtpizza och kolla film me resten av gänget. Imorgon blir det stranden och sen party. Får bara se till att sova ut länge imorn och även ta en powernap efte stranden så man orkar festa. Är så oerhört trött efter jag solat. Inte så konstigt hehe.

Av marlene - 6 februari 2015 07:17

Hellu! Igår gick vi ut och käkade på the greek med lite folk. God mat och bra stämning! Shit vad mätt man blev alltså! Första regnet kom igår sen vi kom hit. Så blev alltså inge fest, utan vi drog hem och kolla film istället. Sen somnade jag direkt haha. Nu är klockan 13:15, har legat ute i solen lite men gick precis in. Har bränt mina axlar och rygg, så vill inte va i solen så länge. Anyway, fredag idag! Får se vad vi hittar på ikväll :) pusssssw

Av marlene - 5 februari 2015 02:55

Godmorgon! Vakna för typ en timme sen och sitter just nu ute i soffan pch chillar. Idag är det blå himmel eller ja just nu är det de men klockan är strax nio här. Ska dra till 7/11 för att köpa lite frukost. Sen blir det väl stranden som gäller. Lucas lillebror Clarence fyller även år idag, han blir 19 så det blir att fira honom ikväll (om han nu vill det). Pusss

Av marlene - 4 februari 2015 11:38

Tja! Här börjar klockan närma sig 18. Idag åkte jag och Lucas till en fin strand som ligger en bra bit ifrån där i bor. Jag va på den stranden rätt ofta när vi var i Thailand 2012 och 2013. Vattnet är så himla klart och fint där! Idag vare dock molnigt men det var skönt ändå. Vi var där ett par timmar innan vi bestämde oss sen för att ta en glass och sen åka hem igen. Hans mamma ska åka tillbaks till Sverige idag, så vi har kramat hejdå till henne.

Ikväll ska jag och Lucas till Ban Saladan för att käka och eventuellt köpa solglasögon och klocka till honom. Bjuder på lite bilder från idag.

[Bild]

Av marlene - 1 februari 2015 03:49

Godmorgon! Här är klockan nästan tio och det är de längsta vi sovit till sen vi kom hit. Har redan bränt mig (buuuh) dock har de börjat avta. Idag är det rätt molnigt men ändå jätte varmt, så får se om de ba blir poolen eller om vi drar till stranden. Pusss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards