Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under september 2013

Av marlene - 15 september 2013 02:23

Blev en hemmakväll idag också. Skönt! Så har kollat film med familjen.

Det var dessa tre vi såg!

Studentfesten - Den var riktigt rolig och bra! Handlar om fyra killar som åker till olika tjejers studentmottagningar som dom inte ens känner för att ragga och supa. Sen händer det en del på vägen också. Rekommenderar den verkligen!

The Conjuring - Ibland var den läskig men annars var den väl helt okej. Gillar man exorcism och sånt så är det väl en sevärdig film. Den handlar om en familj som precis flyttat till ett nytt hus. På nätterna börjar det hända massa otäcka saker och så småningom tar de hjälp av ett par som vet allt om exorcism.

3096 dagar - Den var hemsk men bra! Den är ju baserad på en bok som jag faktiskt läst. Filmen handlar om en tjej som är 10 år och en dag på väg till skolan blir hon kidnappad. Sen får man följa hur hon hade det och vad hon gjorde under dessa åtta år.

Av marlene - 14 september 2013 13:50

Igår tog jag de bara lugnt hemma. Får ändå inte dricka på två veckor typ haha, så lika bra att va hemma då + att jag deckade redan vid elva. Men vet ni hur trött jag var? Haha nej exakt! Vakna halv elva imorse och då var jag jävligt pigg. Nu ska jag köra nya bilen, yeeey :)

Av marlene - 13 september 2013 12:31

GRATTIS fina Niall på 20-årsdagen! Hoppas du får världens bästa dag även fast det är fredag den trettonde... #kärlek

Av marlene - 13 september 2013 12:16

Tjaaa! Jag är så jävla trött så skulle kunna somna nu på min rast. Fast de kan jag ju inte. Ska tillbaks om 30 min. Alltså det är FREDAG! Såååå glad! Men vet inte vad jag ska hitta på ikväll?! Får se helt enkelt :) puuusss

Av marlene - 12 september 2013 21:57

Tröttis tjej här! Efter jobbet idag gjorde jag, syrran och Andreas "nyttig" äppelpaj. Eller ah den är nyttigare än den vanliga då det är havregryn istället för mjöl. Efter de har vi bara glott tv typ och käkat middag; tacos! Alldeles strax börjar the valleys, yey! Ska kolla på de och sen sova. Jobbar 7:30-15:00 imorgon. Skönt att sluta tidigt för en gångs skull. Ciaaao!

Av marlene - 11 september 2013 12:13

Hey! Är inte alls pigg idag. Mår fortfarande inte bra. På min fb är det inte heller bara jag som är sjuk. Hursomhelst, sa ju att jag skulle jobba hur sjuk jag än var men klarade verkligen inte av att gå till jobbet idag. Ligger här hemma i soffan och kollar på the hostt, om ni inte sett den - så se den!.

Förresten.. idag är det 12 år sen wtc attackerna. Shit, att det redan gått så lång tid! Känns som det inte alls var så längesen man såg det på tv och läste om det. En tanke till alla drabbade och deras familjer.

Av marlene - 10 september 2013 12:54

Hey! Idag mår man ju fortfarande inte så bra. Knappt sovit inatt pga halsen, rethosta och förkylning. Idag på jobbet har jag säkert nyst över 10 gånger redan. Min näsa rinner typ hela tiden och jag pratar som jag vet inte vad. Kan inte bli sjuk nu. Måste jobba! Så länge jag inte är dödssjuk ska jag fan i mig jobba, haha! Aja, har rast nu och slutar om typ 3,5 timmar. Vill helst hem och lägga i mig under täcket med té! Ååh...

Av marlene - 9 september 2013 22:00

Istället för att bara ligga hemma hela dagen mötte jag upp Ellen och gick 14 km! Behövligt kan jag säga. Dock fick jag ju ont i foten såklart.. Inte bra! Anyway, nu precis började the valleys så blir att kolla på det och sen sova! Börjae 7:30 imorgon, så ah måste sova efter haha!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards