Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 7 december 2013

Av marlene - 7 december 2013 17:59

Hey! Deckade vid halv ett igår. Sjukt skönt att få sova ut iallafall! Kevin vann idol, vilket man faktiskt trodde skulle hända typ. För mig spelade det ingen roll vem som egentligen vann! Men grattis till Kevin! Idag har jag bara legat framför tvn och kollat på glee. Sen åkte jag och mami till kista för jag ville fixa mitt hår lite ljusare, vilket det också blev + så klippte hon bort mina slitna toppar. Känns som jag har jättekort hår nu... Buhuuu. Men fräscht och lent är det iallafall *tumme upp*. Ska snart dra till Sandra och umgås lite med henne. Hon och Linda kanske ska ut ikväll men jag har verkligen ingen lust till att dra ut. Är inte alls sugen. Så ifall dom drar ut, drar jag hem och har glee-maraton! Haha. Ha en awesome lördag. Puss!

En glad Kevin Walker. Fast det är han ju alltid :D btw, tyckte vinnar låten var rätt bra faktiskt. Gillar speciellt refrängen!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards