Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 30 december 2013

Av marlene - 30 december 2013 21:33

Ligger här i sängen och lyssnar lite på musik. Håller på att somna, haha. Solade i 40 minuter tidigare idag, så det är väl förmodligen därför jag är trött.. Blir nog inge bloggning imorgon, då jag först ska åka med Ellen och köpa mat. Sen vid tre ska vi till Minna och börja fixa all mat. Kommer säkert bli skit bra! Vi ska göra massa förrätter t.ex minipizzor,sallad och lite annat och pannacotta och chokladfudge till efterrätt. MUMS! Dock så har jag vääärldens jävla ångest till vad jag ska ha på mig imorgon?! Har testat fem klänningar, och nu velar jag mellan två utav dom. Haha ångest.


Aja nu ska jag kolla ngt ph avsnitt, sen lär jag säkert decka. Kissses

Av marlene - 30 december 2013 14:28

Hey! Ligger i soffan och kollar på en video på mig från 93, när jag bara var ett år gammal. Alltså haha, kan inte tro att det är jag! Så söt jag var som liten, hihi :) alldeles strax ska jag och pappa ner till systemet. Måste fixa dricka inför imorgon. För imorgon lär det vara ännu mer kaos överallt, som förra året! Jag och Ellen ska dessvärre ut och handla mat imorgon, kommer väl gå sådär tror jag. Men eftersom vi vet vad det är vi ska köpa så går det nog bra ändå. Puss

Bebis och jag på juldagen. Big #love

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards