Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 25 december 2013

Av marlene - 25 december 2013 14:28

Hey! Vaknade rätt tidigt idag, tror att jag vakna runt nio tiden kanske. Anyway, låg och läste lite, sen drog jag och mami till simhallen, hon skulle simma ett par längder och då passade jag på att sola i ca 40 minuter. Sjukt skönt, men gaaalet varmt! Har precis duschat, så nu sitter jag här i sängen med laptopen i knäna och lyssnar på musik. Vid halv fem ska vi åka till min moster Paola och fira jul med släkten på mammas sida. Vi brukar vanligtvis vara hos min mormor, men i år blir det annorlunda då min moster och hennes familj flyttat till ett större hus, så det blir bättre om vi är där istället för i en lägenhet! Kommer säkert bli jättemysigt och god mat. Blir självklart italiensk mat idag som varje år. Även Andreas, min systers pojkvän, ska med ikväll. Kul! Senare ska vi vidare ut såklart. PUSS!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards