Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 14 december 2013

Av marlene - 14 december 2013 20:45

Kollade på ravenswood med syster. Alltså jag somnade och vaknade typ hela tiden. Var så jävla trött! Men nu är jag rätt pigg så tänkte faktiskt ta och kolla på this is us!


Hörde den här för första gången idag.. hehe.. men den va jävligt bra faktiskt!

Av marlene - 14 december 2013 13:01

Godmorgon! Igår var det en väldigt stressad dag typ. Slutade fem, gick hem direkt och hoppade in i duschen. Sen skjutsade mamma mig och Ellen till Sandra där alla andra redan var. Det bjöds på alkohol, god middag och även efterrätt. När klockan närmade sig halv elva tog vi bussen till jakan för att sen ta tåget in till stan. Vi gick först till fridays för att dricka lite. Därefter gick vi till solidaritet, men dock blev vi nekade för att vi hade en 95a med oss.. så då testade vi amba där vi blev nekade för exakt samma sak. Kul va? Nej vi vart ju lite otaggade då såklart. Vi testade att gå till white som egentligen är ett efterfest ställe, men vi ville se ifall vi skulle komma in där med en 95a, vilket vi faktiskt gjorde. Så vi spenderade våran kväll där. Jag och Beck drog dock hem rätt tidigt då båda jobbat hela dagen. Så vi var trötta. Jag somnade tillochmed på nattbussen, haha! Men vaknade i spånga i ren panik av att jag trodde jag åkt för långt och missat min hållplats. Men som tur var gjorde jag inte det! Deckade vid fyra tiden och vaknade redan vid nio igen, konstigt nog? Låg och kolla på paradise hotel danmark ett tag innan jag somnade om. Men nu är jag vaken igen! PUSS

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards