Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under september 2010

Av marlene - 23 september 2010 21:19

ibland när jag saknar dig, då tänker jag på oss och alla minnen som vi delar

ibland när jag tänker på dig, så känner jag hur mina tårar faller ner för kinden..


Jag vet att det var år och dar sen vi sist träffades och allt det pga att du flytta. Vi har ju inte snackat på över ett år och det känns helt värdelöst. Jag känner mig så tom utan dig, du var min bästa killkompis. Du stog mig så fucking nära och nu finns du inte här hos mig längre. Du sa att du alltid skulle finnas för mig, oavsett vad. But you're not here now.. Asso vi har känt varandra i 7 år, så jag vill bara inte förlora dig. Vi har så sjukt många minnen tillsammans.. som första gången vi blev "tillsammans" då gick vi bara i 5an, så sjukt små vi var då! Sen blev vi jättebra vänner i 7an som sen ledde till ett förhållande, men det tog slut efter typ 2 månader för att jag skulle flytta till Thailand, så allt blev helt knas! Men när jag sen kom till Sverige igen i slutet av 8an umgicks vi varje dag och blev sjukt tajta, tills den dagen du fick känslor för mig. Då blev det knas. För jag hade inga såna känslor för dig och ville inte riskera våran vänskap. Men det gjorde jag ju ändå, efter någon månad.. för då blev vi tillsammans. Jag kommer aldrig ångra den tiden vi hade tillsammans, för den va underbar. Men vad jag helst vill nu är att få tillbaks min bästavän! Vill inte att du ska bo så långt borta, det känns helt fel. Menmen.. jag kommer iallafall alltid att finnas här för dig och vi ses snart när du kommer till stockholm!

Jag saknar dig!!

Av marlene - 22 september 2010 21:11

Har precis kollar på idol och kollar nu på en film som började för ett tag sen :) tror den heter the last house on the left, det är en skräckis :) puss!

Av marlene - 21 september 2010 09:32

Fattar inte vad jag gör uppe såhär tidigt när jag är ledig?! För jag är lixom skit trött fortfarande, men kan inte somna om (?) ska nog ta och fixa lite kaffe   och sen blir det film! Sen måste jag plugga engelska och svenska -.-
 

Haha juste! En grej som hände i lördags på mp. Eller jag vet inte riktigt vad som hände bara att jag stog på scenen för att snacka med någon och sen när jag skulle ner därifrån så glömde jag väl bort att det var en bit därifrån till golvet så jag ramla och hamna helt snett så att jag stukade foten.. smidig cheeey! Så ja jag kunde inte gå nånting i helgen eller igår, idag kan jag iaf gå bättre så det är ju skönt   

Av marlene - 18 september 2010 15:54

Tjaaaa! Kom precis hem efter en lå-å-ång dag i stinsen :) fick med mig lite nya grejer iaf :) Ikväll blir det utgång med lite folk så det lär bli najs! Puss

Av marlene - 17 september 2010 21:46

Tjatja! Har kollat på idol, vill veta vilka som gått vidare nu ju ;o Aja.. Nu ligger jag iaf o kollar på någon film på trean o pratar lite med Lucas    nej nu börjar filmen igen, puss!

Av marlene - 16 september 2010 22:30



GRATTIS ÄLSKLING

PÅ 18-ÅRS DAGEN!

hoppas din födelsedag va grym!

JAG ÄLSKAR DIG!

Av marlene - 16 september 2010 18:54

Tjatja! Ganska skön dag i skolan, slutade runt halv två istället för fem så det va najs :) när jag kom hem så fixade jag lite med iphonen o nu kollar jag på tv med syster :)Anyway, GRATTIS NICK ÄLSKLING!!!! I love you

Av marlene - 15 september 2010 18:09

JAA.. har köpt en iphone 4, wiiiho!   hihi, åt precis och ska börja packa ner lite kläder för jag ska spendera natten hos bästavän    just nu är hon hos hennes pojkvän och äter, sen ska vi mötas nere vid ICA och köpa lite gott till ikväll. Så kmr antagligen inte skriva något mer ikväll.

Imorgon är det den 16:e September och då fyller min älskade man 18 år! Hihih.. aja ha en bra kväll, puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards