Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under december 2013

Av marlene - 23 december 2013 22:04


Heart beats fast
Colors and promises
How to be brave
How can I love when I'm afraid
To fall
But watching you stand alone
All of my doubt
Suddenly goes away somehow

One step closer


I have died every day
waiting for you
Darlin' don't be afraid
I have loved you for a
Thousand years
I'll love you for a
Thousand more


Time stands still
beauty in all she is
I will be brave
I will not let anything
Take away
What's standing in front of me
Every breath,
Every hour has come to this

One step closer


I have died every day
Waiting for you
Darlin' don't be afraid
I have loved you for a
Thousand years
I'll love you for a
Thousand more

And all along I believed
I would find you
Time has brought
Your heart to me
I have loved you for a
Thousand years
I'll love you for a
Thousand more

One step closer
One step closer


I have died every day
Waiting for you
Darlin' don't be afraid,
I have loved you for a
Thousand years
I'll love you for a
Thousand more

 

And all along I believed
I would find you
Time has brought
Your heart to me
I have loved you for a
Thousand years
I'll love you for a
Thousand more

 
Av marlene - 23 december 2013 17:33

Hallo! Dan för dopparedan är här. Har inte haft tid att blogga, eller joo, men har inte orkat.. haha! Har kollat revenge, sen så har jag gått ner till ica med mami och köpt mat, gått förbi bolaget och sen hämtat ut ett paket. Nu har jag skrivit både cv och ett personligt brev, dock tror jag att jag måste finslipa det lite mer innan jag kan skicka iväg det. Men det ser ändå rätt bra ut än så länge iallafall!


Imorgon är de julafton och helt seriöst så har jag zero christmas feeling. Det är inte ens snö ute! Alltså, det måste vara snö på julafton annars går det ju inte... hehe. Nej men tråkigt att det blir en grön julafton i år. PUSS

Av marlene - 22 december 2013 13:16

Heeeyy! Igår åkte jag och mami till stinsen för att kolla julklapp till min lillasyster. Lite sista minuten! Men jag hittade faktiskt ett par grejer till henne, så hoppas hon blir glad! Anyway, så blev det en hemmakväll för mig igår. Kollade film med mamma och pappa bara. Vi såg prisoners och the family. Båda var faktiskt fett bra! Somnade efter jag sätt dom, och då var klockan ändå bara halv tolv.. hehe trött tjej! Idag har jag inte gjort så mycket alls. Bara duschat typ. Senare ska jag kanske träffa Ellen och kolla lite resor. Vi båda vill ju som sagt åka någonstans i januari/februari. Jag vill såklart helst till Thailand. Men vi får väl se :) PUSSS

Av marlene - 20 december 2013 21:45

30 - En bild på 5 kändisar du skulle vilja spendera din dag med.

 

Okeeejj. Finns såklart fler jag mer än gärna skulle vilja spendera min dag med. Men dessa är fem (läs: 9) utav dom. Jag räknar One Direction som en och samma person i detta fall, hehe ;)


 

Av marlene - 20 december 2013 20:53

Fyfaaaan vad skönt med lite lov! Nu får jag äntligen sova ut haha! Ikväll blir det hemmakväll. Tänkte kolla någon serie eller film. Dock vet jag inte vad än.. kommer förmodligen att somna tidigt idag också, då jag vart upp sen 6 imorse.


Imorgon blir det att åka och handla julklapp/-ar till min syster! Har fortfarande inte köpt ngt till henne... inte bra! Hoppas jag hittar ngt imorgon bara. Sen måste jag även köpa ett par täck/termobyxor till jobbet. Annars kommer jag nog frysa ihjäl i januari. Hoppas ni får en bra fredagskväll. Puss!

Av marlene - 19 december 2013 13:29

Hey! Alltså jag är helt död nu, haha seriously!! Jag har varit och hjälpt till i köket nu under lunchen eftersom dom var två för lite idag! Så jag hoppade in och har hjälpt dom från 10.30 - 13:00. Sjukt jävla stressigt! Har precis ätit och nu har jag lite rast. Sen blir det julpyssel med barnen. Pussss

Av marlene - 18 december 2013 19:27

Ligger här i sängen och har precis kollat gårdagens ph avsnitt. Haha alltså det är typ nu det börjar hända grejer! Sjukt underhållande faktiskt! Ehm annars så har jag jobbat på som vanligt. Slutade halv fem, fast fick gå lite tidigare då det knappt var några barn kvar. Skönt! Två dagar kvar sen får jag lite jullov. Wehåå! På fredag blir det nog chill med Ellen. Vi tänkte laga någon god middag och kolla resor. Både hon och jag är trötta på Sverige och detta väder! Vi vill till varmare breddgrader, så får se ifall vi hittar något roligt. Kan ni fatta att det bara är 6 dagar kvar till julafton? Haha alltså hur sjukt? Känns verkligen inte som det, fortfarande grått, blött och kallt ute. Snön försvann direkt när den kom liksom.. boring! På tal om julafton så har jag fortfarande inte köpt någon julklapp till min lillasyster. Jag har inte en jävla aning vad jag ens ska köpa? Alltså faaaan att the wanted ställde in deras konsert (!!!!). Tips nåååågon? PUSS


 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards