Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under december 2013

Av marlene - 6 december 2013 20:03

Heeyy! Idag efter jobbet kom Ellen och hämta mig och så åkte vi vidare till jakan. Hon skulle köpa present till hennes kompis som fyllde 19 förra helgen. Efter de gick vi till waynes och fikade. Mycket som hänt under dessa två veckor vi inte setts. Eftersom hon skulle fira hennes kompis så skjutsade hon hem mig vid halv sju och nu ligger jag i soffan och kollar på miffo i väntan på idol som faktiskt nu. Puuss!

Av marlene - 6 december 2013 12:05

Tja fan! Idag är det min favorit dag, fredag, hehe. Dock har jag ingenting planerat ikväll. Blir väl att bara ta de lugnt hemma framför idol, det är ju final ikväll. Spännande! Kom precis in efter att ha varit rastvakt. Alltså vilket väder. Snö storm typ.. Ehm, ja just nu har jag rast så sitter i soffan och tar de lugnt. Barnen slutar 13:10 idag så sen blir de fritids för dom. Först blir de utelek i ca en timme, sen mellis och därefter innelek då dom får göra de dom vill typ, bl.a titta på film. Mysigt! Puuuss

Haha världens sämsta bilder. Det snöar mkt mer än vad bilderna visar. Men som jag sagt innan så suger min mobil kamera... #snö

Av marlene - 5 december 2013 20:30

Perfect;
He said to me, 'you're perfect,

and I want you to be mine.'

But I felt I wasn't worthy,

and to be perfect, I need time.

 

I knew it would be worth it,

and I could be better if I tried.

 

Then he got tired of  waiting,

and I watched my chance go by.

 

- Lang Leav

 

Av marlene - 5 december 2013 18:58

25 - Någonting som jag vill göra just i denna sekund.


Denna var inte alls svår att svara på. Jag vill till Thailand, just nu i denna sekund, eller något annat varmt land. Jag pallar inte me Sverige.


 

Av marlene - 4 december 2013 17:30


Vilken jävla video. Wow. Han är ju så sjukt snygg, haha! Dör... man är ju inte lite avis på tjejen heller..

Av marlene - 4 december 2013 07:39

24 - En bild på mig och en kompis.

 

Av marlene - 3 december 2013 20:05

Ligger här och är lite nere/ledsen. Så många tankar som finns i mitt huvud just nu och som jag bara mår dåligt av att tänka på. Som tur är har jag #onedirection i hörlurarna och då blir man nästan genast på bättre humör. Världens bästa killar.

 

 

I wish I had the guts to walk away and forget about what we had.
But I can't, because I know you won't come after me,
and I guess that's what hurts the most.

Av marlene - 3 december 2013 12:30

23 - En sång som får mig att gråta.

 

Ehm.. Finns ju många låtar som kan få mig att gråta på både ett bra och dåligt sätt. Så en som får mig att gråta är nog le igen med Danish. Den påminner mig om så mycket. Den påminner mig om när jag var runt 15 år, för då lyssnade jag alltid på svenska sorgliga kärlekslåtar just för att gråta ut mina känslor typ..

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards