Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 1 december 2009

Av marlene - 1 december 2009 21:20

Hemma nu :) eller kom hem för kanske en timme sen men orkade inte skriva.. iallafall så drog jag, Frida, Carro, Jannica och Sara till UBG på öppet hus och va där från 18-20.  Vi alla går ju media, förutom Jannica då, så vi skulle göra så att nior vill börja där. Vissa va ju intresserade och gick upp till media för att kolla, men de flesta väljer ju sam. Förutom att försöka få 94or att börja media så gjorde vi ingenting. Det va skit tråkigt där jämfört med förra året då det va några som hade en dans uppvisning där. Hände inte så mycket mer. Mami kom och hämta mig, Frida, Carro och Mattias från skolan iallafall så det var ju skönt.
 

Börjar ett imorgon, sååå skönt! Det är friluftsdag i skolan, så om man inte valt volleyball så börjar man ett. Jag, Frida och Julia ska ha yoga istället då eftersom vi inte ska ha volleyball. Haha!

Av marlene - 1 december 2009 16:12

Idag fyller min bästa barndomsvän Angelica år, hon blir 17, yey! Så grattis babe!


Av marlene - 1 december 2009 16:02

Tja! Kom nyss hem. Idag hade vi engelska nationella igen. Förra gången hade vi skrivning och de hade vi idag också + hörförståelse och muntligt.. usch! Men det gick väl bra.. eller man får väl hoppas på det. Efter det hade vi hål i kanske en halvtimme, sedan hade vi mediekunskap. BORING! Tydligen ska vi ha prov på det nästa vecka..? Kommer inte kunna nånting eftersom jag hatar det ämnet, iallafall när vi har en lärare som bara babblar på. Aja, ska käka nu och sen dra vidare till skolan igen för "öppet hus", niorna ska komma till våran skola och kolla lite. Hahaha.. skriver när jag är hemma igen. Ciao

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards