Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 3 december 2009

Av marlene - 3 december 2009 21:37

Har gjort fransk manikyr, blev väl helt okej ;p sen så har jag "tränat" eller gjort några övningar i typ en timme, gjort mage, lår, rumpa + armar. Kände verkligen att jag behövde göra det. Fast skulle varit bättre att dra till ett gym. Men men, får ta och göra det någon gång nästa vecka kanske.
 

Imorgon är det ju Fredag, äntliiigen! Jag ska hem till Felan då och käka middag dära sen blir det väl fest. Kommer säkert bli grymt!
 

Ska kolla på american pie BETA house som börja nyss. Take care, pussen =)

Av marlene - 3 december 2009 15:30

Gick upp halv sju imorse ;o fattar inte hur jag orkar.. aja, började halv nio med historia som vi hade i typ en timme, sedan hade vi matte och helt seriöst så förstår jag nästan inte vad det är vi håller på med. Hoppas bara jag klarar provet nästa vecka! Eftersom jag var sjuk den dagen vi hade provet så får jag göra det nästa torsdag istället. Iallafall, efter matten hade vi graf då vi höll på med färger.. och när vi var klara med det, typ halv två fick vi sluta, yeeey! Så nu är jag hemma och vet inte vad jag ska göra. Ciao!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards