Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 12 december 2009

Av marlene - 12 december 2009 18:22

Jag heja på honom från första början och så vann han, helt sjukt =D

Han är bäst!

Av marlene - 12 december 2009 18:08

Tja =)

Ska berätta lite om gårkvällen. Jag drog till Carro runt halv sju kanske, och så började vi fixa oss lite smått. Sen vid åtta drog vi till Jakan för att ta tåget till Kallhäll. Men när vi kmr fram till Kallhäll märker vi att bussen inte skulle gå förrän om 40 min så vi åkte taxi med Johanna och Sandra hem till David som bor typ ute på landet? Ifall vi skulle tagit bussen så skulle vi ha varit tvungna att gå i minst 30 min från busshållplatsen hem till honom.. no way lixom! Aja när vi kom till honom så vare redan massa folk där. Han hade först sagt att det skulle vara chillkrök, men det var det inte. Träffade på en massa som jag inte träffat på hur länge som helst så det var jätte kul. Han bodde inte litet heller utan det va skit stort och skit fint! De flesta började dra därifrån vid två. Men jag, Johanna och Sandra sov kvar där. Vi åkte därifrån vid elva =)
 

När jag kom hem åt jag lite sen gick jag upp och somna. Har sovit sen klockan ett typ och vakna fem, galet skönt. Ikväll ska jag hem till pojkvännen och vara med honom, vet inte vad vi hittar på :) puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards