Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 10 december 2009

Av marlene - 10 december 2009 22:19

Den mobilen jag har just nu suger verkligen! Den är skit dålig, den typ dör hela tiden och det är inte pga batteriet. Så jag vill ha en ny och det är den här jag vill ha:

   Nej nu ska jag sova.. haha godnatt på er!

Av marlene - 10 december 2009 21:38

Hallu    har inte bloggat idag för att jag inte orkat och pga att jag kom hem sent. Aja.. hade omprov i matte idag för att jag va sjuk när vi hade provet, så jag gjorde det idag istället. Det va skit svårt ;o jag fatta typ ingenting.


Har inte gjort så mkt här hemma. Pluggat lite historia bara. Sen så har jag hållt på att somna flera gånger, är sjukt trött, så ska väl ta och sova snart eller nåt (:

Imorn ere lucia i skolan, de börjar 9:00 fastjag pallar inte va i skolan så tidigt när jag börjar 10:15!? Så ska skita i och gå på det. Ååh. Slutar fett tidigt imorn! Jag slutar egentligen fem fast vi får sluta två istället, yeey ;D nää, nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och kolla på tv ett tag. Puss!



Frida och jag för typ ett eller två år sen =)

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards