Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 17 december 2009

Av marlene - 17 december 2009 19:55

Haha, as skön låt. Älskar den!

Av marlene - 17 december 2009 19:32

Hann aldrig blogga igår för jag sluta runt kvart i fyra och drog hem direkt och åt lite. Sen drog jag till Jakan och mötte upp en kompis så drog vi till Kista för att kolla efter julklappar. Både han och jag skulle köpa något till våra föräldrar, men vi hitta ingenting ;o fett svårt. Har ingen aning om vad jag ska köpa..

Anyway, så kom jag hem runt nio och då var jag tvungen att kolla på PH. Efter PH började house of wax, så den kollade jag också på. Därför skrev jag ingenting igår.


Idag när vi skulle kolla sl så fungerade inte sidan, och på aftonbladet stog det att allt var inställt lalala.. Så vi blev skit sura och fatta inte hur vi skulle komma hem från Kungsängen? Men iallafall så gick vi till busshållplatsen för att se ifall den skulle komma, och den kom typ 10 min sen. På stationen var 15:06 tåget inställt och då trodde vi att nästa tåg också skulle vara det, men det vare inte. Så det var bra!


all I want for christmas is you

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards