Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 29 december 2009

Av marlene - 29 december 2009 14:26

Har inte kunnat blogga på skit länge pga att internet inte funkat. Men nu funkar det igen iaf!
 

Jag firade julafton hos min farmor och farfar med familjen + pappas mormor och hans bror.

Den 25:e var jag och familjen hos min mormor med släkten (från mammas sida) och "firade julafton" igen. Det va väldigt kul, åt god italiensk mat =)


Den 26:e (Lördag)
följde jag med mig pojkvän, hans brorsa och pappa på kryssning. Det va trevligt och roligt :). Vi kom hem i Söndags och då åkte vi direkt hem till mig, sen åkte vi och hyrde två filmer. Saw 5 och någon annan skräckis.


Igår vaknade vi runt halv två och gjorde typ ingenting. Kollade lite på tv. Sen vid halv fem drog vi till Jakan och tog tåget till stan med Tobbe. Så gick vi runt lite först, sen köpte vi biobiljetter till Avatar. Sen åt vi på donken. Därefter gick vi runt i två timmar. När klockan va halv nio gick vi till bion och väntade där istället. Filmen va skit bra faktiskt! Hoppas det kmr en tvåa :)

Jag och Ricky kom till mig runt halv ett och somna direkt.
 

Idag vakna vi runt tolv, och då gick han upp och fixade sig för att han skulle till stan med Tobbe idag. Jag har inte gjort så mkt sen dess. Suttit vid datan bara typ. Ska väl ta och äta något nu, puss.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards