Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 2 december 2009

Av marlene - 2 december 2009 22:00

..så gjorde en sånhär ;)
 

JA ELLER NEJ:
En bästa vän: ja det har jag :)
Haft ett seriöst förhållande: jao
Dejtat en av dina bästa kompisar: nope
Blivit kär vid första ögonkastet: såklart
Fått ditt hjärta krossat: usch ja :(  
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: haha ja
 

DAGENS:
Klädsel: gråa mjukis, vitt linne + nån tröja
Smink: maskara
Frisyr: utsläppt
Låt: Jonas Brothers - fly with me
Vill: till U.S.A =D
Saknad: Thailand
Köp: hmm.. ingenting faktiskt

Godis: ingenting
Attityd: glad 


FÖRSTA:
Bästa kompis: Angelica
Bil: volvo
Husdjur: katt
Semester: Tunisien
jobb: har inte jobbat

Köpta skiva: säkert Britney Spears
Riktiga kärlek: Sebastian

Piercing: naveln
 

SISTA:
Personen som smsade dig: Felan (Angelica)
Personen som du kramade: Frida
Peronen som ringde dig: Frida
Personen som du ringde: Mami
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Ricky
Bilfärd: igår när mami kom och hämta mig + några från öppet hus grejen
Filmen du såg: Eagle eye
Gången du grät: haha kmr inte ihåg ;p
Måltiden: nudlar med grönsaker

Av marlene - 2 december 2009 18:45

Tja!

Vaknade runt tio idag, duschade typ direkt. Sen gick jag ner och åt lite frukost och kolla på tv. Tog bussen som gick 12:06. Träffade på Nadja på stationen också så jag och Frida gjorde henne sällskap, hon skulle också ha yoga tydligen. Haha, vi gjorde typ ingenting på yogan. Vi gjorde bara några olika positioner sen vila vi skit länge?! Aja, så det var inte alls jobbigt. Den slutade klockan två så då drog jag och Frida till Jakan först för hon ville äta kebab ;P efter de drog vi hem..

Har inte gjort så mkt här hemma, kollar på en film som heter eagle eye just nu fast har sett den förut och den är grymt bra faktiskt! =) ciao

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards