Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av marlene - 5 februari 2010 16:12

Tjaaaaaa! Igen..

Ändrade planer verkar det som. Blir ingen hemmakväll med baby, utan vi ska dra på bio.. Har pratat lite med Tobbe och han vill gå på bio och se instängd 2 men eftersom den bara går i Heron city så vi ska nog kolla på snabba cash ist.


 

Av marlene - 5 februari 2010 14:26

Jahaa, händer ikväll då? Skulle på fest med tjejerna, men det verkar inte bli något av det. Så stannar nog hemma med pojkvännen ikväll :) har saknat min älskling, även fast jag träffade honom igår och idag i skolan.
 

När jag, Sara, Frida och Jonas åkte till Kungsängen station var det kanske 100 pers som stog utanför och vänta på ersättningsbussar för att det inte gick några tåg mot västerhaninge.. Fick reda på lite senare att det var någon som hoppat framför tåget i Kallhäll.
 

Hemma nu iaf. Eller kom ju hem för en timme sen kanske. Ska nog ta en dusch nu, har inget bättre för mig.

PUSS

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards