Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av marlene - 22 februari 2010 22:23

Snackar med Jonas på msn och han sa att jag skulle kolla på nyheterna, så gjorde det.. asso sjuuukt! Det ska snöa ännu mer, BLÄÄÄ.. sj tågen är inställda och kmr inte gå alls, men sl tågen kmr att gå men det kmr att vara kraftiga förseningar. Så det känns onödigt att åka till skolan och vara där i ca en timme när tågen ändå är försenade. Så känns bättre att ha mkt tid på sig att åka till älvsjö isf. Så jag skiter förmodligen i skolan imorgon och drar ist till älvsjö direkt.


babe n' me   

Av marlene - 22 februari 2010 21:18

ÅH vad jag hatar sl nuuu.. dom sa att man skulle ha stannat hemma idag pga inställda tåg och skit, men jag drog ändå till skolan -.- fick vänta på tåget i nästan en timme.. sen när jag skulle hem så fick jag vänta i kanske 40 min på tåget. Ångrar verkligen att jag åkte till skolan. Aja, what to do now lixom?
 

Imorn börjar jag halv nio, inte okej! Fast snackar med Jonas nu och han hade pratat med Herez som sagt att vi inte har någon rörlig bild lektion imorn (?) Fattar noll just nu. Alla säger olika hela tiden, gahh..
 
Aja, ska kolla på tv och prata mer med Jonas, puss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards