Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av marlene - 21 februari 2010 14:38

Godmorgon!  Somnade nästan direkt när jag la mig i sängen, skönt. Vaknade ovanligt tidigt idag, iaf för att vara mig x) vaknade runt tio. Har kollat på tv och städat mitt rum. Nu har jag fått för mig att köpa en träningsmaskin som är bra för mage, lår, rumpa och höfter. Nu ska jag göra en smoothie, puss






Av marlene - 21 februari 2010 00:46

I fredags drog jag och Frida hem till henne efter skolan och kolla på film. Fast hon somna under första filmen x) så jag kollade på sommaren med göran och case 39, båda va bra tycker jag =). Drog hem vid halv sex eller något och käka, sen vid nio kom Ricky hit och då kolla vi på film. Båda va as trötta så vi somna skit tidigt.
 

Idag har jag bara varit med Ricky, har inte gjort så mkt. Kollat film typ.. fast sen somna han, så väckte honom igen vid fyra och då drog han hem.

Så när han drog duschade jag och sånt dära. Sen vid sex kom släkten hit för att käka och kolla melodifestivalen. Dom drog för kanske en timme sen ungefär.
 

Ska försöka sova nu, puss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards