Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av marlene - 24 februari 2010 18:49

  MIN ÄLSKLING, SÅ SJUKT SNYGG!

Killen som har världens finaste röst och som är så sjukt snygg! 

Jag dör!
 

Im your biggest fan, I follow you until you love me

Papa-paparazzi

Baby, there's no other superstar

You know that I'll be, your papa-paparazzi

Promise I'll be kind, but I won't stop until that boy is mine

Baby, you'll be famous, chase you down until you love me

Papa-paparazzi

Av marlene - 24 februari 2010 18:05

Har tränat lite med mami nu och ska snart käka. Därefter blir det en powerwalk =) as najs!
 

Längtar tills på lördag då vi ska ha en "fest" för Frida.. eller hennes mami ska ha en överrasknings fest och Frida vet inte om det. Hon tror att hon ska ha fest nästa helg. Men istället kmr alla komma till henne denna helg och fira henne. As roligt! Men hon börjar ana lite.. och jag är en sån som inte kan hålla masken, fast har klarat mig än så länge (y)


Nu ska jag käääka, puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards