Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av marlene - 9 februari 2010 16:17

TJA!

Felan, Ellen, Nicole och Nicoles kusin ska till Rhodos i sommar.. fett najs! Och dom vill att jag ska med. Så jag och Carro ska kanske med dom dit! Fatta vad najs?! Vi ska vara där i en vecka isf.


Nu måste jag prata lite med Carolin!

PUSS

 

Av marlene - 9 februari 2010 14:56

Igår vare skola som vanligt. Efter skolan följde jag med Carro och Tobbe till kista ett tag. Carro skulle köpa lite grejer, men kom hem utan någonting. Trodde de va skola idag, men Frida sa att vi hade studiedag och då blev jag skit glad. Haha älskar att kunna sova länge =) fast sov ändå inte så speciellt länge, vaknade runt halv elva eller nåt och har kollat på tv sen dess. Kollade nyss på hangover. Den filmen är sjukt rolig!
 

Anyway, imorgon ere skola som vanligt. Tror jag börjar runt 10, så det är ju najs iaf. Nu ska jag lyssna på muuuuuusik. Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards