Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av marlene - 7 februari 2010 21:31

Drog ut vid halv åtta igår och träffade några kompisar, så drog vi hem till en kille och kolla lite film. Drog därifrån vid tolv. Men de gick inga bussar till Jakan så fick ta en buss till Spånga och ta tåget därifrån.. fast snackade med min bästa killkompis Rasmus och han sa att jag kunde sova hos honom så jag åkte till honom. När jag kom till honom runt ett-tiden så kolla vi först på halloween 2 och sen into the blue 2. Halloween va as knäpp, fattade typ ingenting av filmen och den andra var inte så bra. Som sagt, ettan är alltid bäst!
 

Idag vakna vi typ elva eller något.. as trötta eftersom vi somna efter filmerna och då va klockan 6. Så vi sov ju inte alls länge. Mami kom och hämta mig vid halv fyra och sen dess har jag bara varit hemma. Pappas släkt kom hit vid halv 6 för att äta och sånt eftersom pappa fyllt år. Dom drog nyss hem. Så nu ska jag nog ta och sova, är så galet trött. Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards