Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under februari 2010

Av marlene - 18 februari 2010 20:12

Åh vad jag hatar torsdagar.. längsta dagen ever, känns verkligen som att jag har 100 lektioner fast jag bara har fyra ;p men dom lektionerna är så överdrivet långa.. GAAAHH!

Aja, fick veta vad jag har för betyg och det sög ju. Ska försöka ändra så det blir bättre till sommaren =)
 

Klockan nio kmr det iaf en film på 3an som jag ska se. Den verkar rolig iaf!

Av marlene - 17 februari 2010 17:25

Åh.. det är två veckor kvar tills jag åker till Thailand. Längtar dit gaaalet mkt. Så skönt det kmr bli att få komma bort från äckliga Sverige. Det bara snöar hela tiden, kan det bara ta slut nångång?! Hatar snö... här får ni en trå-å-å-åkig lista =)


Har du gjort en snögubbe i år? Nope
Blont eller brunt hår? Brunt
Platt eller lockigt hår? Platt
Är du kär i någon? Jaaa
Vem ringde dig senast? Jonas
Vad har du för startsida på internet? Facebook
Har du testat judo? Nej
Donken, burger king eller max? Donken

Går du på någon sport? Nej
När åt du senast en fiskbulle? För skit längesen
Kan du gå ner i spagat? Haha nej
Vad drömde du inatt? Kmr inte ihåg
Höga eller låga strumpor? Låga är skönast
Vad åt du senast? Spagetti me nån vegetarisk sås
Vad är du mest rädd för? Att någon som står mig nära dör
Mjölk eller fil? Mjölk
Sommar eller vinter? Sommar såklart!
Bikini eller baddräkt? Bikini
Favorit läraren? Eh.. ingen
Sova i mörkt eller tänt? Mörkt
Har du gråtit i skolan någon gång? Yep :$
Hur tar du dig till skolan? Tåg och buss
Fjortis eller emo? Inget av de
Har du tråkigt? Nja ganska
Vad ska du göra nu? Kolla på tv

Av marlene - 16 februari 2010 16:02

Jag får seriöst rysningar när jag kollar på den här videon. Så vackert. Det är många artister som valt att ställa upp på att göra en ny version av låten "we are the world" för att hjälpa Haiti. Bl.a Usher, Celine Dion, Nick Jonas, Kevin Jonas, Joe Jonas, Justin Bieber, Nicole Schwerzinger, Pink, Janet Jackson, Enrique Iglesias, Kanye West, Fergie, Akon, T-Pain, Miley Cyrus är med.
 

Av marlene - 15 februari 2010 19:04

Har inte skrivit på några dagar, men det är för att jag inte orkat..

I fredags var jag bara hemma hela kvällen och tog det lugnt.
 

I lördags drog jag först hem till Carro och så fixade vi oss, sen tog vi tåget till spånga där vi mötte upp Sara och Silvia. Så drog vi hem till Sara ett tag. Runt halv tio tog vi bussen mot Brommaplan, sen tåget till Alvik.. när vi kommit till Alvik fick vi reda på att festen vi skulle till hade spårat så vi drog till centralen och ringde runt. Fick tag på en kompis som va på en fest i jakan, så vi drog dit. Kom dit runt tolv eller något, seeegt.. aja, men det var roligt ändå! Jag och Carro drog därifrån runt tre och vi fick åka gratis taxi hem till henne för vi orkade verkligen inte gå i klackar.. så det var najs!
 

I söndags var jag med Ricky och han sov över här, mysmys.

Av marlene - 12 februari 2010 22:08

Åååååh.. jag har så tråkigt. Buuuhu.. vill vara 18 nu!!

Ajaaa några månader kvar (a)

Idag efter skolan drog jag och Frida och solade ett tag sen efter det gymmade vi lite. Sen drog vi därifrån. Har inte gjort nånting idag typ.. kanske träffar Rasmus sen för att snacka =) nu ska jag kolla ifall det finns nåt roligt på tv. Puss


 

Av marlene - 11 februari 2010 20:10

I don't want this to be the end of us,
But a relationship must be built on trust.

I must trust you and you must trust me,

How hard can it possibly be?

Av marlene - 10 februari 2010 21:57

Har pluggat engelska ett tag nu, har typ prov imorn..  skulle egentligen haft de idag, men ingen visste om det, så har det imorn ist.
 

NU: Borsta tänderna, sen lägga mig i sängen och kolla lite på tv. Sen ska jag sova. Är så sjukt trött.. ovanligt!

    

GODNATT!

Av marlene - 10 februari 2010 20:51

I don't want this moment, to ever end

Where everything's nothing, without you

I'll wait here forever just to, to see you smile

Cuz it's true, I am nothing without you


Through it all, I made my mistakes

I stumble and fall, but I mean these words


I want you to know, with everything I won't let this go

These words are my heart and soul

I hold on to this moment you know

Cuz I'd bleed my heart out to show, and I won't let go


Thoughts read are spoken, forever in doubt

And pieces of memories fall to the ground

I know what I didn't have so I won't let this go

Cuz it's true, I am nothing without you


All the streets, where I walked alone

With nowhere to go, Have come to an end


I want you to know, with everything I won't let this go

These words are my heart and soul

I hold on to this moment you know

Cuz I'd bleed my heart out to show, and I won't let go


In front of your eyes, it falls from the skies

When you don't know what you're looking to find

In front of your eyes, it falls from the skies

When you just never know what you will find


I don't want this moment to ever end

Where everything's nothing without you


I want you to know, with everything I won't let this go

These words are my heart and soul

I hold on to this moment you know

Cuz I'd bleed my heart out to show, and I won't let go


I want you to know, with everything I won't let this go

These words are my heart and soul

I hold on to this moment you know

Cuz I'd bleed my heart out to show, and I won't let go

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards