Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 10 december 2010

Av marlene - 10 december 2010 23:35

shiiit.. dom här två är så otroligt grymma (!!) och tjejens röst dåå.. inte lite avis!

Av marlene - 10 december 2010 23:09

WOOOHO! Jag är suuuuuuuuper glad nu. JAY SMITH VANN! Kääärlek till dig, du är sååå grym!

Av marlene - 10 december 2010 19:15

Alla har ju en första kärlek från dagis, men det är någonting man knappt kmr ihåg så det betyder ingenting.


Anyway, så var min första kärlek Sebastian. Vi blev tillsammans i sjuan, men innan vi blev tillsammans var vi bästavänner. Vårt förhållande var inte så jätteseriöst och höll inte sådär jätte länge, kanske två månader eller något för sedan flyttade jag till Thailand. Hur som helst så hade jag aldrig känt så som jag kände för honom, för någon annan förut. Han betydde så otroligt mkt för mig, sen tog det slut för att jag flytta.


Jag grät nästan varje natt. Ville bara hem till honom igen. Men jag tog mig igenom de där månaderna och när jag äntligen kom hem igen började vi umgås som vänner tills det blev vi igen. Vi hade det jätte bra tillsammans. Vi träffades nästan varje dag. Men när det gått ett par månader började jag tröttna, så då bestämde jag mig för att göra det som jag då trodde var bäst för oss båda. Jag gjorde slut, men ångrade mig nästan direkt efter. Han tog tebax mig. Vi fortsatte våra liv tillsammans och jag kände verkligen hur mkt jag älskade honom. Jag ville aldrig att det skulle ta slut.


När vi varit tillsammans i sju månader ungefär tog det slut igen. Men den här gången var det han. Då orkade jag inte leva. Jag grät varje dag och natt. Ville smsa honom men ändå inte. Några veckor senare, på valborg, hamnade vi på samma fest. Jag orkade inte stanna kvar där, så jag och ett par kompisar drog därifrån ett tag. Sen drog alla andra oxå från festen för att tjejens föräldrar kom hem. Då fick jag ett sms från honom där han frågade ifall jag visste fest och sånt dära.. jag stog och pratade med hans bästavän som sa att Sebastian fortfarande hade känslor kvar och älskade mig. Jag visste inte vad jag skulle tro. Men senare på kvällen ringer han mig och berättar att han älskar mig och blablabla.. så ja vi blev tillsammans igen och det höll i yttligare tre månader.


Så tio månader hade jag och den här killen tillsammans. Han var verkligen en underbar kille, men det fungerade inte mellan oss. Efter nian började vi i samma klass i gymnasiet, men sen bytte han skola. Sen för typ två veckor sen träffade jag honom för första gången på över ett år. Det va jätte kul och nu har vi återfått kontakten med varandra och snackar lite då och då!

Av marlene - 10 december 2010 16:45

Ikväll är det idol final, det måste jag se! Allt hänger på Jay nu, han ska vinna. Han måste vinna! Undra om han och Minnah berättar om dom är tsm eller inte ikväll då. Det återstår att se!


 

Av marlene - 10 december 2010 14:15

Idag mår jag mkt bättre. Sov ganska bra inatt faktiskt, så det är ju skönt. Pluggat idag oxå, så nu är jag klar med min uppsats. Den ska ju skickas in innan tolv inatt, så det hinner jag med! Sen så måste jag även göra en rapport till eng C.. får försöka göra lite idag och resten imorgon.. nu ska jag fortsätta kolla på tv! 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards