Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 13 december 2010

Av marlene - 13 december 2010 19:00

Jag blir glad av nästan allt. Mina vänner kan göra mig glad, min familj. Alla som står mig nära kan göra så att jag får ett leénde på mina läppar. En grej jag börjat märka nu.. som jag aldrig tänkt på förut är att när jag sitter och kollar på en gullig film, så sitter jag där och ler för mig själv. Haha lite roligt, för sen känner jag mig hur fånig som helst som blir så rörd av en film. 


Anyway, något annat som kan få mig att le är musik. Den gör mig så glad. Okej, nu snackar vi inte "depplåtar" utan glad musik. Och när man är ute på stan och står i kön till en kassa, så är det en jätte trevlig person som står i kassan, en som säger "trevlig helg" eller "ha en bra dag" jätte glatt. Då blir man själv glad. Det finns så mkt som kan göra en glad. 

Av marlene - 13 december 2010 18:24

Alltsåå.. jag kom precis hem från skolan. Känns som jag varit i skolan i 24 timmar typ... inte nådigt! Fast iofs var det är väldigt viktigt. Vi ska ju ha livesändning på onsdag och allting måste sitta perfekt. Programledarna måste kunna deras manus och sånt skit. Så vi har repat vår show ett par gånger nu. Så nu är jag hemma och helt utsliten. Vill bara lägga mig i sängen och sova.. men nej, måste göra engelska rapporten.. och så måste jag läsa min engelska bok. Kuuuul  i don't have a life?! Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards