Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 14 december 2010

Av marlene - 14 december 2010 16:49

Okej, hur ser nu min drömkille ut då? Jo alltså han finns väl inte ens? Han finns väl bara i mina drömmar? 


Nej men seriöst. Min drömkille ska vara omtänksam, trevlig, ha humor, bra klädsmak, kunna sjunga och vara musikalisk, brunt hår... börjar låta som Nick nu alltså. Och självklart är han min drömkille! Han är helt perfekt och han är killen i mitt liv! 

Men annars.. så bryr jag mig inte om hur killen ser ut eller så. Bara han har ett hjärta av guld. För lixom det är insidan som räknas, right? Men det är utsidan som ger insidan en chans.. så visst, man måste väl se hyfsat bra ut när det kmr till kritan. Hursomhelst, så smälter jag för killar som sjunger eller kan spela ngt instrument. Jag faller direkt då. Jag älskar killar som har en hiphop aktig stil men att de ändå har lite class. Och tatueringar. Gosh, dom kan göra så att killen blir så mkt hetare än vad han egentligen är... men som sagt, Nick är en verklig version utav hur min drömkille ska se ut och så, sen så har vi även lite andra kändis killar som jag ska visa bild på.


  

Min man, Nick Jonas. Helt klart finast!





















Sen har vi Dougie Poynter, snyggingen från McFly.


    

Fotbollshunken, Fernando Torres! 


  

Och... Robert Hoffman, killen från Step up 2. Så snygg! 

Av marlene - 14 december 2010 13:30

Eftersom jag och Frida har så pass lång håltimme på tisdagar har vi nu bestämt att ta med oss filmer varje tisdag, som vi kan kolla på  för nu sitter vi inne i studion och kollar på flickan som lekte med elden för den fanns i skolan. Men vi vill ju inte se den varje tisdag direkt, så därför ska vi ta med oss egna, ifall vi kmr ihåg  
 

Vi båda är jätte trötta.. jag vaknade precis efter att ha sovit en stund, och Frida sover fortfarande! Puuss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards