Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 15 december 2010

Av marlene - 15 december 2010 22:15

Nu blir det dags för film innan jag går och lägger mig. Ska försöka kolla på the social network, hoppas jag inte somnar bara! Natti natti, puss!

  

Av marlene - 15 december 2010 19:00

Halvtimme kvar tills PH börjar och det är näst sista avsnittet.. spännande! Nej men tror jag vet vilka som vinner  puss

Av marlene - 15 december 2010 17:45

   HAHHAHA så skööööön bild!

Av marlene - 15 december 2010 16:53

 

..finare finns inte  

Av marlene - 15 december 2010 16:31

Ett land jag vill åka till är USA. Jag har aldrig varit där så det är verkligen ett måste! Det känns som det alltid är ngt som händer där och det skulle vara kul att få uppleva det. Så dit ska jag förhoppningsvis efter studenten! 


   

Ett annat land jag vill till är Thailand. Det är ett land jag verkligen älskar. Jag vill tebax till Koh Lanta eftersom det ändå var "mitt hem" i tio månader. Så det skulle vara kul att återvända dit en tredje gång men stanna lite längre än vad vi gjorde sist! För sist vi var där var ju i mars 2010 och då stannade vi endast en natt i Lanta, sen återvände vi till Khao Lak.. 

  

Av marlene - 15 december 2010 16:26

Slutade tidigare idag för vi haft livesändning! Herregud va vi var nervösa, helt sjukt. Men det var super kul och det gick bättre än vad vi tänkt oss. Faktum är att det gick jätte bra för att vara en första gång! Visst gjorde vi lite fel, men ingenting som publiken märkte vilket var bra (!), efter sändningen fick vi (som var med på sändningen) kolla på hela eftersom vår lärare Göran spelat in allt. Allt såg jätte bra ut och vi fick även beröm ifrån andra lärare. Helt enkelt azhuuum! 
 

Har precis varit nere vid ICA och hämtat ut ett paket. Wiiie, skit snygga grejer från Nelly  lite paket till min syster, så ska inte lägga upp det här på bloggen ifall hon nu skulle se. Men nu ska jag chilla framför tv:en.. puss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards