Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 21 december 2010

Av marlene - 21 december 2010 18:30


Den 19e december var deras årsdag tsm. Dom har varit gifta i ett år nu. Så söta dom är!

Och den här videon är sjuuukt fin. Jag ryser och får tillochmed tårar i ögonen..

Av marlene - 21 december 2010 16:15

Alltså våra lärare måsta ju skämta?! Vi har tydligen vanliga lektioner imorgon? Eller ja okej, vi har en lektion.. men ändå? Vi skulle egentligen haft en till, men inte nu längre. Så vi har bara en lektion som börjar halv nio. Sen flera timmars håltimme tills julshowen börjar (?) jaaag orkar inte!

Av marlene - 21 december 2010 15:38

Min favorit semester? Ehm.. jag vet faktiskt inte riktigt. Har så många som är så bra på olika sätt..
 

Lixom mina båda Thailands resor, Turkiet resor, och sen Malta.. det är nog de som jag kmr ihåg mest eftersom det är där jag varit de senaste åren.. Jag kan inte ens jämföra de resorna med varandra, för det har alltid varit ngt speciellt som hänt under dessa resor.
 

Men om jag är tvungen så väljer jag nog Turkiet. Har varit där tre gånger sammanlagt men nu sista gången (som var i augusti förra året) lärde jag och min syster känna två killar där. Vi gick alltid ut och festa med dom, och hade det skit kul tsm! Vi snackade även ett tag när vi kom hem igen, men nu har vi typ ingen kontakt längre.. vilket är synd. Vi hade planerat att åka och träffa varandra och sådära. Nu blir det väl inte av. Men det är iaf en utav mina "favorit" resor.


 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards