Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 20 december 2010

Av marlene - 20 december 2010 23:15

Nu ska jag sova. Har ju skola imorgon och på onsdag oxå.. usch   men sen är det jullov. Woho! Nattii natti! 
 

Kolla på videon. Hur fin? Fatta att han ger henne allt det där.. gosh. Blir sjukt glad när jag ser den! Han är verkligen en så underbar kille. 


 

Av marlene - 20 december 2010 21:45

En sak jag aldrig, aldrig kmr att ångra är att vi "flyttade" till Thailand. Helt ärligt, så var det nog det bästa jag gjort i hela mitt liv. I början var det knas och så, eftersom då ville jag verkligen inte bo där. Jag ville bara hem till Sverige hela tiden. Hem till mina vänner. Låg och grät tillochmed.. men efter ett tag vande jag mig vid allt och trivdes rätt så bra. Livet var så enkelt och underbart där. Jag och min syster gick i en svensk skola och lärde känna nya människor som vi fortfarande har kontakt med idag. 


Det går inte beskriva med ord hur mkt den där resan betyder för mig. Jag är så sjukt glad över att mamma och pappa bestämde att vi skulle flytta dit (som varade dock i 10 månader bara, men ändå). Det är iaf ngt jag aldrig kmr att ångra! That's for sure.

Av marlene - 20 december 2010 20:45

Så fucking bäst. Deras röster... gaahh! 

Av marlene - 20 december 2010 19:01


aaaaaw! älsklingarna<3

Av marlene - 20 december 2010 18:39

Hm.. jag brukar typ inte gråta så ofta (?) så vet inte riktigt. Men det jag börjar gråta av är ifall någon som står mig ganska nära dör. Skulle nog inte klara av det.

Eller om man har en pojkvän som man bråkat med så att det tagit slut, skulle nog inte heller vara så speciellt roligt.. samma sak gäller en vän. Jag hatar att bråka med vänner. Det är så himla hemskt!
 

Sen så finns det även andra saker jag kan gråta av.. som ifall jag kollar på någon sorglig film, så kan jag börja gråta för det.. höhö! Har hänt mig flera gånger faktiskt. 


Men det är typ det som kan få mig att gråta.

Av marlene - 20 december 2010 18:34

Blev inge bloggning alls igår, men det var för att jag var upptagen i princip hela dagen (!) först var jag i kista med min kära kusin Ellen. Vi letade efter julklappar och hittade ett par. Gick runt där i några timmar och när klockan blev halv sju rörde vi oss hemåt. 
 

När jag kom hem blev det att äta middag, sen dra vidare hem till Frida. Deras familj har köpt en sååå underbart söt hund! Den är pytteliten, bara tio veckor. Så vi lekte med den ett tag. Sen kolla vi på film och somnade därefter.. så hann aldrig skriva en såndär "dag" grej, så får skriva två idag då  pusss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards