Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 18 december 2010

Av marlene - 18 december 2010 21:24

Gårkvällen var så grym! Började med att jag och Felan förade lite hos henne, sen drog vi till pg med lite folk och fortsatte att föra dära. När klockan slog ett drog vi vidare till mp där vi spenderade resten av kvällen. Helt sjuk kväll. Alla var så taggade och det var sån härlig stämning! Sen så träffade jag även på gamla klasskompisar och även några som går i min klass nu. När det var dags för stängning hängde jag med ett par vänner till träffen för att käka. Sen tog vi taxi hem. 
 

Så ni kan ju gissa hur dåligt jag mådde imorse.. usch! Hade en otrolig huvudvärk, men nu har den lagt av som tur är  ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt. Puss

Av marlene - 18 december 2010 21:17

Min musiksmak är väldigt blandad. Jag gillar nästan allt förutom hård rock och jazz typ. Men mina favorit sångare/sångerskor är iaf Jonas Brothers, Bruno Mars, Nicki Minaj, Lil Wayne, Christina Aguilera..
 

Så jag har ganska blandad smak när det gäller musik. 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards