Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under december 2010

Av marlene - 6 december 2010 11:01

Vet inte hur många gånger jag somnade och vaknade upp igår.. men många var det! Har en sjukt jobbig hosta, så det var lite svårt för mig att somna, men tillslut somnade jag iaf och nu är jag vaken. Jag kan knappt prata, min hals är lite svullen och är ganska förkyld.. oooorkar inte bli sjuk igen  ska ta det lugnt idag, men ändå plugga, haha

Av marlene - 5 december 2010 16:11

Hade en as kul kväll igår. Började med att vi var några stycken hos Felan och åt kladdkaka + förkrökade lite. Sen försökte vi bestämma vart vi skulle, det stog mellan ego och mp. Efter många om och men blev det mp. Om vi skulle valt att dra till ego istället så skulle de flesta inte hängt med dit, men eftersom vi drog till mp följde alla med vilket var jättekul! Blev en väldigt lång natt, drog inte hem förrän dom stängde.. och jag somnade direkt, men vaknade ändå hyfsat tidigt imorse så jag är fortfarande helt död. Ligger och kollar på hancock, kmr nog somna snart. Är iaf ledig imorn så det är skönt. Sen så kanske jag är ledig på tisdag. Får väl hoppas! Lång helg lixom fast iofs måste jag ju plugga...

Av marlene - 4 december 2010 17:48

    

Nu ska jag börja fixa mig lite smått. Kom nyss hem från vällingby, har köpt en grej till Felan  hörs väl senare, eller imorgon! Pusseeen

Av marlene - 4 december 2010 12:46

Lite bilder från kryssningen! Orkar inte lägga upp fleeer just nu! 

Av marlene - 4 december 2010 12:41

Yeah maaan, då är man vaken då! Eller vaknade för ett bra tag sen, typ tio eller ngt. Skulle ha dragit till stan med mami, men orkade inte.. ska duscha, sen måste jag iaf till jakan för att köpa ngt till Felan som jag ska till ikväll runt åtta tiden    blir lite fika och förkrök hos henne med några, sen utgång!

Av marlene - 3 december 2010 21:31


let's runaway to the place where love first found us

let's runaway for a day, don't need anyone around us

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards