Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under december 2010

Av marlene - 13 december 2010 18:24

Alltsåå.. jag kom precis hem från skolan. Känns som jag varit i skolan i 24 timmar typ... inte nådigt! Fast iofs var det är väldigt viktigt. Vi ska ju ha livesändning på onsdag och allting måste sitta perfekt. Programledarna måste kunna deras manus och sånt skit. Så vi har repat vår show ett par gånger nu. Så nu är jag hemma och helt utsliten. Vill bara lägga mig i sängen och sova.. men nej, måste göra engelska rapporten.. och så måste jag läsa min engelska bok. Kuuuul  i don't have a life?! Puss

Av marlene - 12 december 2010 17:45

åååh! alltså seriöst, han är så sjukt grym!

jag är överdrivet glad över att han vann! hihihi

Av marlene - 12 december 2010 16:36


jag.älskar.dig.mest

Av marlene - 12 december 2010 15:59

Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina vänner. Jag har tappat kontakten med så många gamla vänner ifrån min förra skola och det är lite synd, men jag har även lärt känna nya på vägen. Men det finns vänner som alltid funnits där för en, mina absolut närmsta vänner och det är dom jag tänker berätta om nu.


Frida

Den här bruden har jag känt i över tio år. Hon är min bästavän och är verkligen bäst! Jag vet att jag kan berätta allt till henne utan att hon berättar det till ngn annan. Vi har varit med om en massa sjuka grejer tillsammans! Men jag tror vi faktiskt aldrig bråkat. Kanske bara ngn enstaka gång för länge sen, men annars så har vi aldrig bråkat. Kmr ihåg när vi gick i 9an, då vi båda var brunetter/svarthåriga. Alla förväxlade oss med varandra. Vissa trodde att jag var hon och att hon var jag. Vi fattade aldrig hur dom kan förväxla oss med varandra eftersom vi inte ens är lika? Haha, men det var härliga tider det! Jag är så glad över att jag har henne i mitt liv. She is one in a million


 

Angelica

Hon är grymt underbar, den här tjejen! Jag har känt henne i hela mitt liv och när vi gick i mellanstadiet och högstadiet höll vi alltid ihop. Vi gick i samma klass och var nästan med varandra hela tiden. Men efter 9an tappade vi kontakten, slutade träffas och höra av oss till varandra. Nu har vi återfått kontakten igen och börjat umgås lite smått. Det betyder jättemkt för mig att vi återfått kontakten igen eftersom hon var en utav mina närmsta vänner, vilket hon fortfarande är idag. Hon är verkligen en glädjespridare. Kärlek till henne!


Ellen

Min fina kusin. Finns verkligen inga ord som kan beskriva hur mkt hon betyder för mig. Vi har så sjukt många minnen tillsammans och det går inte att ha tråkigt med dig. Även fast vi bråkat en del och varit ovänner så har vi alltid hittat tebax till varandra. Det tråkiga är att vi inte längre är lika tajta som vi var förut. Vi umgås knappts längre och ses bara när någon i släkten fyllt år eller så. Jag saknar våran tid tillsammans, då vi alltid umgicks med varandra.. men du kmr iallafall alltid att vara min twin!

Av marlene - 12 december 2010 15:55

Såg precis en sjukt gullig film! Hihih. Men minns inte va den heter :| aja, skulle iaf ta och plugga eng C nu men så märker jag att jag inte har boken här hemma.... det som gör saken så mkt lättare är att den ska vara klar imorgon. Jag har ju inte ens börjat?! Så jag förstår verkligen inte hur jag kmr hinna :/ men jag ska försöka iaf! Får plugga ihjäl mig imorgon! Såå.. vad ska man göra nu ist? 

Av marlene - 11 december 2010 22:47

Det blev ännu en lugn kväll hemma. Tror det behövdes verkligen eftersom jag varit sjuk. Så jag har bara kollat på tv. Såg law abiding citizen, sjuuukt bra film! Nu ska jag sitta vid datan ett tag, sen sova, eller film

Av marlene - 11 december 2010 17:44

Då är det dags för mig att skriva om min familj!


Min mamma är halv italienare och halv svensk (hennes mamma är italienare och hennes pappa är svensk) men dom bodde i afrika tills hon var typ 18 (?) därefter flyttade hon och hennes två systrar till Sverige. Mamma träffade även pappa när hon precis kommit hit och de blev tillsammans efter ett tag. Jag är så glad över att jag har henne i mitt liv, hon är världens bästa även fast jag inte brukar säga det till henne. Hon har alltid funnits där för mig när jag behövt henne och jag kan prata med henne om allt.  


Min pappa är däremot helsvensk. När jag behöver hjälp med ngt som har med teknik att göra, som t.ex datorer.. haha ja då vet han allt! Han är verkligen bra på att fixa sånt skit. Han är oxå världens bästa som alltid funnits där.  
 


Sen så har vi min lillasyster som kan vara väldigt irriterande och jobbig ibland. Eftersom hon är 15 så är hon väldigt jobbig! Hon har lätt för att bli aggressiv och har knappt ngn respekt alls. Blir alltid sur för minsta lilla, klagar och skyller alltid ifrån sig.. men det är väl bara en fas, right? Ibland så har jag lust att bara döda henne, men hon är trotsallt min syster och hon betyder sjukt mkt för mig. Hon vet att hon kan komma till mig när hon vill och hon vet att jag alltid kmr att finnas för henne. No matter what. Kan inte tänka mig ett liv utan henne.  
 


Jag verkligen älskar min familj, dom är så underbara!

Av marlene - 11 december 2010 17:32

Har precis kommit hem efter att ha varit i vällinby. Va där med mami och min moster. Skulle kolla efter lite julklappar till min kära lillasyster och hittade faktiskt två grejer! Men det va små saker, så ska köpa ngt mer 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards