Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under december 2010

Av marlene - 9 december 2010 11:55

Dag 01 - Vem jag är
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Min familj
Dag 04 - Mina vänner
Dag 05 - Något som får mig att le

Dag 06 - En drömkille
Dag 07 - Ett land jag vill åka till
Dag 08 - Ett speciellt ögonblick
Dag 09 - Bloggar jag läser
Dag 10 - Min musiksmak
Dag 11 - Något som får mig att börja gråta
Dag 12 - Detta är något jag inte ångrar
Dag 13 - Min favoritsemester
Dag 14 - Vad jag gjort idag
Dag 15 - Något jag saknar
Dag 16 - Vad jag vill göra efter skolan

Av marlene - 9 december 2010 11:48

Kul att man knappt sovit ngt inatt oxå.. har vaknat, somnat om, vaknat, somnat om, och så har det hållt på. Aja nu är jag iaf vaken. Fortfarande hosta, lite snuvig och feber. Fast febern har gått ner som tur är! Ligger nu nere i soffan och kollar på tv, de är ngn film som heter adventureland som är på och den verkar vara helt okej

Av marlene - 8 december 2010 20:42

 

Everytime I see you smile

A part of me dies inside

Av marlene - 8 december 2010 07:04

Vaken efter ännu en sömnlös natt. Har knappt sovit ngt alls, är jätte trött men kan inte somna om så nu ligger jag och kollar på tv. Blir alltså inge skola för mig idag, är fortfarande förkyld, har en äckligt jobbig hosta och feber. Får se om jag orkar skriva ngt sen. Puss

Av marlene - 7 december 2010 16:04

Kul att man fick feber inatt då.. Har nästan inte sovit ngt alls. Gick upp halv sju för att ta alvedon, sen somnade jag. Vaknade igen runt elva och har legat och kollat film hela dagen. Mami gick även ner till ica för att hyra två filmer. The blind side och mannen under trappan. The blind side var jättebra så den rekommenderar jag verkligen! Den andra va sådär, inget speciellt. Aja nu ska jag försöka sova lite, är jätte trött.. puss

Av marlene - 6 december 2010 19:49

because of you, I'll never stray too far from the sidewalk

because of you, I learned to play on the safe side

so I don't get hurt

because of you, I find it hard to trust not only me

but everyone around me

because of you, I am afraid


 

Av marlene - 6 december 2010 19:00


<3 dig

Av marlene - 6 december 2010 18:49

Det känns helt seriöst som jag alltid är sjuk (?) men iallafall tur att jag inte har så värst mkt feber, utan är mest bara förkyld och det är ju det som är jobbigast just nu.. pratar som jag vet inte vad, hostar hela tiden och näsan bara rinner. Inte så kul.
 

Har iaf pluggat lite idag och nu kollar jag på VÄNNER. Ikväll ere ju ung&bortskämd, så det ska jag ta och kolla på ifall jag inte somnar innan

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards